کد خبر: ۱۶۲۳۸۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
با وجود علاقه قلعه نويي به جذب جباري، مخالفت شديد فتح الله زاده که گفته اسم اين پسر را هم جلوي من نياوريد، تنها مانع آبي پوش شدن وي است.

عليرغم پا در مياني بعضي از بازيكنان و مسئولان سپاهان، مجتبي جباري حاضر نشده براي ادامه همكاري به اصفهان برگردد. اين بازيكن گفته حتي اگر بدون تيم بمانم ديگر نمي‌خواهم با كرانچار كار كنم و در سپاهان فوتبالم را ادامه بدهم، به همين دليل جباري فعلا در تهران به سر مي‌برد و هر روز تمرينات انفرادي اختصاصي را پيگيري مي‌كند تا از لحاظ بدني افت نكند.

اما يكي از مسئولان استقلال كه ارتباط خوبي با مجتبي جباري و فتح الله زاده دارد بعد از صحبت با اين بازيكن و تاييد جباري براي بازگشت او نزد فتح الله زاده وساطت كرد.

از آنجايي كه امير قلعه‌نويي علاقمند است تا اين هافبك به استقلال برگردد اين مقام مسئول به سرمربي آبي‌پوشان و جباري قول داده بود مديرعامل را راضي مي‌كند اما فتح الله زاده به محض شنيدن نام جباري چنان واكنشي از خودش نشان داد كه آقاي واسطه جرات نكرد حرفش را ادامه بدهد و دفتر حاجي را ترك كرد.

فتح الله زاده در حالي كه كاملا عصباني بود گفت: «به هيچ وجه حرفش را نزنيد. تا زماني كه من مديرعامل استقلال هستم جباري حق ندارد به اين تيم برگردد. از شما هم خواهش مي‌كنم به خاطر او نزد من وساطت نكنيد چرا كه هيچ وقت حرف‌هايي را كه در موردم زده فراموش نمي‌كنم.»

هرچند با صحبت‌هاي فتح الله زاده بايد پرونده بازگشت جباري به استقلال بسته شود، اما تجربه ثابت کرده که مديرعامل استقلال از مواضع خود کوتاه مي‌آيد و خيلي زود مي‌توان او را راضي کرد، البته به شرطي که خود قلعه‌نويي چنين موضوعي را از مديرعامل آبي‌ها بخواهد.

از سوي ديگر، جباري به کي‌روش گفته بود فعلا حال و حوصله فوتبال بازي کردن ندارم و سرمربي تيم ملي هم در پاسخ از او خواست که هر وقت به ميادين بازگشت به کادر فني تيم ملي اطلاع دهد تا دوباره دعوتش کند. در واقع کي‌روش هم بازگشت جباري به تيم ملي را منوط به حضور دوباره او در ميادين کرده و از طرفي مجتبي هم تحت هيچ شرايطي نمي‌خواهد جام‌جهاني را از دست بدهد.

او مي‌خواهد ۶ ماه در نيم فصل دوم ليگ براي استقلال بازي کند و پس از آن براي حضور در تيم ملي و جام‌جهاني آماده شود. طي روزهاي گذشته شايعاتي شنيده شد مبني بر اين‌که شايد استقلال يکي از هافبک‌هايش نظير نکونام ، آندو يا ساموئل را به سپاهان بدهد و جباري را بگيرد. البته اين معامله هنوز در حد حرف و پيشنهاد است و بايد ديد آيا يکي از هافبک‌هاي استقلال حاضر مي‌شود به اصفهان برود يا نه؟!

آنچه مسلم است جباري به دلايل بسياري زندگي در تهران را به حضور در اصفهان ترجيح مي‌دهد و کرانچار هم از قهر او دلخور است. بقيه ماجرا برمي‌گردد به توافق استقلال و سپاهان و البته کوتاه آمدن فتح الله زاده!

جام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها