کد خبر: ۱۶۲۳۷۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
تغييرات عمده سرمربي استقلال براي دربي از خط حمله تيم آغاز شده است.

امير قلعه‌نويي در دربي قصد دارد تغييراتي جدي در ترکيبش داشته باشد. سرمربي استقلال پس از شکست تيمش برابر استقلال اهواز به اين نتيجه رسيده که در دربي ترکيبي متفاوت‌تر از 7 هفته گذشته را در زمين بگذارد.
البته قلعه‌نويي بازيکنان خط دفاعي‌اش را تغيير نخواهد داد اما مي‌خواهد سيستم دفاعي را تغيير دهد؛ همچنين در دربي بايد منتظر بازگشت آندرانيک تيموريان باشيم و قلعه‌نويي به کادر پزشکي اعلام کرده او را براي دربي آماده کنند.

شايد مهم‌ترين تغيير در ترکيب آبي‌ها نيز حضور فرهاد مجيدي در خط حمله باشد. اين بازيکن تاکنون يکي از موثرترين بازيکنان استقلال بوده اما با نظر قلعه‌نويي در ترکيب ثابت بازي نمي‌کند و بيشتر به عنوان بازيکن جانشين وارد ميدان مي‌شود.

اما شماره 7 در داربي به صورت فيکس در ترکيب قرار خواهد گرفت و زوج محمد قاضي در خط حمله مي‌شود. مجيدي و قاضي، 2 مهاجم استقلال تا به اينجا نيمي از گل‌هاي استقلال را به ثمر رسانده‌اند و 6 گل از 13 گل سهم اين 2 بازيکن بوده است. قلعه‌نويي هم به همين دليل قصد دارد از زوج مجيدي و قاضي در دربي استفاده کند.

گفتني است، پرسپوليس در 7 بازي گذشته‌اش تنها 3 گل خورده و مطمئن‌ترين خط دفاعي ليگ را دارد. استقلال نيز بهترين خط حمله را با 13 گل زده دارد تا از اين نظر خطرناک‌ترين خط حمله را در بين تيم‌ها داشته باشد. البته آمار استقلالي‌ها در خط دفاعي چندان خوب نيست و با 9 گل خورده سومين خط دفاع ضعيف ليگ از آن آبي‌هاست. با اين حال و اين‌که گفته مي‌شود آمار و ارقام در داربي هيچ اهميتي ندارد، بايد ديد برگ برنده در دربي 77 دست پرسپوليس يعني بهترين خط دفاعي ليگ است يا استقلال با بهترين خط حمله.
روزنامه خراسان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها