کد خبر: ۱۶۲۳۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
کاپیتان پیشین پرسپولیس اعتقاد دارد در آستانه دربی تنها نکته نگران کننده این تیم جوانی شاگردان دایی است.

شیث رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دربی 77، تجربه‌اش از حضور در این مسابقه، کری‌خوانی بازیکنان دو تیم، حضور خلعتبری در پرسپولیس و ... صحبت‌ کرد.

تسنیم: دربی 77 در پیش است، شرایط بازی را چطور پیش بینی می‌کنی؟

من به عنوان کسی که 10 دربی را تجربه کردم می‌دانم به هیچ عنوان نمی‌شود این بازی را پیش بینی کرد.  یادم می‌آید در زمان کرانچار همه می‌گفتند استقلال به پرسپولیس 6 گل می‎‌زند اما در نهایت بازی یک - یک شد. در آن بازی ما هیچ بازیکنی نداشتیم، حتی آقا کریم (باقری) هر تیمی که کمتر اشتباه کند، می‌تواند برنده باشد.

تسنیم: چه  بازیکنانی می‌توانند در دربی موفق باشند؟

بازیکن در دربی نباید استرس داشته باشد. شاید قبل از بازی همه بگویند استرس ندارند اما وقتی آن همه تماشاگر و فشار را از نزدیک می‌بینید تمام وجودتان استرس می‌شود. شاید در آن وضعیت یک بازیکن حتی نتواند پاس سالم بدهد.

تسنیم: برای خودت دربی چطور بود؟

برای من راحت ترین بازی، دربی بود چون می‌دانستم هیچ بازیکنی در دربی نمی‌تواند بازی خودش را به نمایش بگذارد و احساسی بازی می‌کند، به خاطر همین کمترین استرس را داشتم. در یک بازی موقعیت خوبی داشتم که به طالب‌لو گل بزنم اما جوگیر شدم و موقعیت را خراب کردم.

تسنیم: درمورد کری خوانی قبل از دربی چه نظری داری؟

آنهایی که دربی اولشان را تجربه می‌کنند کری ‌می‌خوانند اما وقتی7،6 دربی را پشت سر بگذاری دیگر مصاحبه نمی‌کنی!

تسنیم: وقتی صحبت از دربی می‌شود، صحنه‌های ناب آن به یاد مردم می‌آید، حتما می‌دانی در مورد چه صحنه‌ای می‌خواهیم صحبت کنیم؟

بله، گل فرهاد مجیدی!

تسنیم: هیچ وقت حسرت جبران آن صحنه را نخوردی؟

در بازی پرسپولیس و الغرافه جبران کردم و در دربی دیگری هم بازی نکردم و گرنه آن صحنه را جبران می‌کردم. خیلی از فوتبالی‌ها می‌دانند که من در آن صحنه مقصر نبودم، اصلا از خود مجیدی بپرسید در آن بازی چطور بازی کردم. اگر 10 هزار بار دیگر هم آن اتفاق رخ دهد توپ گل می‌شود چون قانون فوتبال این است.

تسنیم: نظرت در مورد خط دفاع پرسپولیس چیست؟

خط دفاع پرسپولیس تاکنون خیلی خوب کار کرده و امیدوارم تمام مدافعان پرسپولیس جزو بهترین‌های دربی باشند.

تسنیم: اما خیلی‌ها می‌گویند محمد قاضیِ آماده می‌تواند برای پرسپولیس خطرناک باشد...

تمام این‌ها روز مسابقه مشخص می‌شود. سید صالحی آماده هم در دربی دروازه خالی پرسپولیس را باز نکرد، همان بازی که من و حقیقی دعوایمان شد! همین سیدصالحی میان 4 مدافع گلزنی می‌کند، پس دربی ربطی به این صحبت‌ها ندارد.

تسنیم: در خصوص پرسپولیس مسئله‌ای است که باعث نگرانی تو شود؟

فقط یک مقدار جوانی پرسپولیس من را نگران می‌کند که اگر این مسئله برطرف شود پرسپولیس توانایی شکست دادن استقلال را دارد.

تسنیم: حضور خلعتبری چه تاثیری در این بازی دارد؟

خلعتبری، هم پسر خوبی است و هم همشهری من است! مطمئنم با روحیه بالایی که دارد می‌تواند در دربی تاثیرگذار باشد. هوش خلعتبری به کمک پرسپولیس می‌آید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها