کد خبر: ۱۶۲۳۴۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
ماجدی:
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: شایعه قهر امیر حسین صادقی صحت ندارد و او امروز در تمرین شرکت می‌کند.
 میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دربی روز جمعه اظهار داشت: خیلی علاقمند هستم نام این دربی را «احترام متقابل» بگذاریم و کاری کنیم این دربی با دربی‌های گذشته متفاوت باشد و همه پیشکسوتان و تماشاگران از تماشای این دیدار لذت ببرند.

وی با بیان اینکه «دربی، تنها کری‌خوانی بین همدیگر شده» ادامه داد: بهتر است با واقعیت‌ها کنار بیاییم و استرس‌ها را از بین ببریم تا بازیکنان با شادابی توانایی‌های خود را در زمین نشان دهند. یکی از دلایلی که دربی قشنگ نمی‌شود حاشیه‌های زیاد آن است که به آن می‌پردازیم. بهتر است از این مسائل بپرهیزیم.

با وجود اینکه اعلام شده امیر حسین صادقی مدافع استقلال به دلیل مصدومیت در تمرینات استقلال غایب است ولی این شایعه مطرح شد که مدافع استقلال به دلیل انتقاد امیر قلعه‌نویی در رختکن در دیدار با استقلال خوزستان ناراحت است و به همین دلیل در تمرینات شرکت نمی‌کند. ماجدی با رد این مسئله به تسنیم گفت: چنین چیزی صحت ندارد و صادقی مصدوم است. شب گذشته با این بازیکن صحبت کردم که اعلام کرد در این چند روز زیر تحت نظر دکتر نوروزی بوده و از امروز در تمرین شرکت می‌کند.

سرپرست استقلال با انتقاد از کسانی که این شایعه را مطرح کردند، عنوان کرد: تعجب می‌کنم صحبت‌های بین مربی و بازیکن از رختکن به بیرون درز می‌کند، در صورتی که این مسائل درون خانوادگی است و همیشه بین مربی و بازیکن صحبت‌هایی رد و بدل می‌شود که ممکن است در این صحبت‌ها مربی، بازیکن خود را بازخواست کند.

ماجدی تصریح کرد: اگر بخواهند باز هم چنین اخباری را به بیرون درز کنند، باید کار خود را رها کنیم چون اسم این کار ورزش نیست. تاکید می‌کنم شایعه قهر صادقی اصلا صحت ندارد و او امروز در تمرین شرکت می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها