کد خبر: ۱۶۲۳۲۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از خدمات موفقیت آمیز رستم قاسمی وزیر نفت دولت دهم قدردانی کرد.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، به دعوت کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، رستم قاسمی وزیر سابق نفت با حضور در جمع اعضای این کمیسیون گزارشی از وضعیت نفت و گاز کشور در پایان دولت دهم ارائه کرد.

رستم قاسمی در گزارش خود با اشاره به ظرفیت سازی های خوب در حوزه نفت گفت: با تلاش های به عمل آمده در عرصه صنعت نفت و گاز با اتمام دوره دولت دهم ظرفیت تولید نفت کشور معادل چهار میلیون بشکه در روز بوده و بستر سازی های لازم برای ارتقای این ظرفیت در چارچوب برنامه پنجم توسعه پنج میلیون بشکه در روز نیز صورت پذیرفته است.

وزیر سابق نفت همچنین با برشماری پیشرفت های افتخار آمیز در فازهای پارس جنوبی تصریح کرد: به رغم تحریم های ظالمانه و یکجانبه آمریکا و شرکا در حوزه نفت و گاز و ایجاد محدودیت های زیاد در این عرصه، با تلاش فرزندان مجاهد ملت ایران در این بخش بحمدا... پیشرفت احداث ساخت فازهای پارس جنوبی به طور میانگین ماهانه بین 7/1 درصد تا 7/2 درصد بوده است.

وی تأکید کرد: آنچه در عرصه صنعت نفت و گاز کشور با اتکا به توانمندی های بومی و ایرانی حاصل شده است مرهون رویکرد جهادی و بکار گرفتن فعل «خواستن» و «ما می توانیم» توسط متخصصین متعهد و رشید ایران اسلامی بوده است که انشاء ا... در دولت یازدهم نیز ادامه خواهد یافت.

در پایان این نشست اعضای کمیسیون انرژی مجلس با اظهار خرسندی و رضایت از تلاش‌های وزارت نفت دولت دهم و طلایی دانستن دوره تصدی رستم قاسمی برای این وزرات، با ارائه لوح سپاس از خدمات مفید و موفق وی طی دوره تصدی وزارت قدردانی کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها