کد خبر: ۱۶۲۱۶۶
زمان انتشار: ۱۹:۱۰     ۱۲ شهريور ۱۳۹۲
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد جمعه در دربی سرخابی، سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس خواهد بود چرا که محمد نوری تصمیم گرفته با اجازه دایی، بازوبند را به هم بازی ملی پوش خود بدهد.
به جرات می توان گفت سید جلال حسینی مدافع ملی پوش پرسپولیس بهترین بازیکن این تیم در بازی با فولاد خوزستان بود که با تلاش وصف ناپذیر، تیمش را به سوی برد هدایت کرد.

 

سید جلال حسینی یک گل زد و در طول بازی نیز روی زمین و هوا به مهاجمان حریف باج نداد و برخی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس این انگیزه اضافی را به بستن بازوبند کاپیتانی ربط می دهند.

 

در همین راستا شنیده می شود به دلیل خوش یمن بودن بازوبند کاپیتانی برای سید جلال حسینی، به احتمال فراوان در بازی حساس روز جمعه پرسپولیس مقابل استقلال تهران نیز این مدافع سرسخت و جنگنده کاپیتان پرسپولیس خواهد بود.

 

این در حالی است که محمد نوری کاپیتان اول سرخپوشان است اما عملکرد ضعیف نوری در بازی های گذشته باعث شده تا کادر فنی پرسپولیس این مساله را به بازوبند کاپیتانی ربط داده و تصمیم بگیرند از این به بعد این وظیفه را به سید جلال حسینی محول کنند و ....

 

گویا نوری به دایی پیشنهاد داده سیدجلال از این پس کاپیتان پرسپولیس باشد.

 

بد نیست یادآوری کنیم، سید جلال حسینی تاکنون در دو بازی بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو بسته است. اولین بار فصل گذشته مقابل صنعت نفت آبادان و بار دوم نیز هفته گذشته مقابل فولاد خوزستان بود که از قضا هر دو بازی را پرسپولیس برنده از میدان  خارج شد!

رادنیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها