کد خبر: ۱۶۲۱۳۸
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۱۲ شهريور ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: تمامي تيم‌هايي که موفق به حضور در جام جهاني مي‌شوند فقط 3هفته قبل از شروع مسابقات جام جهاني بازيکنان را در اختيار خواهند داشت و فوتبال ايران هم بايد از همين قاعده پيروي کند.
 حميد زيني‌زاده در مورد اختلاف نظر باشگاه‌ها با تيم ملي اظهار داشت: در تمام دنيا فوتبال قاعده و قانون مشخص و معيني دارد. اين قانون براي تمام قاره‌ها از آفريقا تا اروپا و آمريکاي جنوبي يکسان است. فوتبال ايران هم بايد از همين قاعده پيروي کند تا مشکلي بين تيم ملي و باشگاه‌ها ايجاد نشود.

به گزارش سايت سازمان ليگ، وي ادامه داد: جام جهاني براي اولين بار نيست که برگزار مي‌شود و در کنار آن هم رقابت‌هاي باشگاهي هميشه بوده و هست. تمامي تيم‌هايي که موفق به حضور در جام جهاني مي‌شوند فقط 3 هفته قبل از شروع مسابقات جام جهاني بازيکنان را در اختيار خواهند داشت در حاليکه طبق برنامه ليگ برتر ايران، کي‌روش 45 روز بازيکنان ملي‌پوش را در اختيار مي‌گيرد که البته باشگاه‌ها به اين مسئله هم معترضند و مي‌گويند همان سه هفته براي آماده‌سازي تيم ملي کافي است.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تصريح کرد: وقتي بازيکنان ما حرفه‌اي هستند و در باشگاه‌هاي‌شان هم تمرين مي‌کنند مشکلي پيش نمي‌آيد و کادر فني تيم ملي هم مي‌تواند اردوهاي کوتاه مدت برگزار کند و تيم ملي هم سه هفته مانده به آغاز جام جهاني برنامه‌هاي خود را اجرايي کند.

وي افزود: اينکه بخواهيم برنامه‌هاي ليگ را به خاطر تيم ملي فشرده‌ برگزار کنيم به نفع فوتبال ما نخواهد بود. شايد کادر فني تيم ملي بخواهد که سه ماه قبل بازيکنان ملي پوش را در اختيار داشته باشد اما بايد از قاعده فيفا پيروي کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها