کد خبر: ۱۶۲۱۳۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۱۲ شهريور ۱۳۹۲
مربي توانمند و با شخصيت سپاهان در برنامه نود اين هفته مورد اتهام آقاي رويانيان مدير عامل پرسپوليس قرار گرفت.
زلاتکو کرانچار که هميشه بدون حاشيه کارش را کرده اما اينبار مجبور است جواب رويانيان را بدهد چرا که سردار او را ممنوع الفعاليت خوانده است و اعتقاد دارد او نمي تواند در خارج از ايران کار کند.

مصاحبه جذاب سايت گل را با زلاتکو کرانچار بخوانيد.

حرفهاي رويانيان را قطعاً شنيده ايد،آيا ممنوع الکار هستيد؟

من مي توانم يک نکته را بگويم و آن اين است که شايد سردار روي بازار تجاري فوتبال کرواسي کنترل داره که مي گويد من ممنوع الفعاليت هستم،اگر رد کردن پيشنهاد دينامو زاگرب بزرگترين تيم کرواسي يعني ممنوع کار بودن اوکي من نمي توانم کارکنم و حق با ايشان است.شايد هم ايشان چيزي مي داند که من نمي دانم اما اعلام مي کنم که ايشان هم بداند و بيخود براي خودش انرژي منفي نخرد چرا که اين کار در قانون کائنات و دين شما گناه است که به کسي تهمت بزنيد و او را متهم کنيد که کاري را نمي تواند انجام دهد يا نه...من از چيزي محروم نيستم و از کار کردن در جايي هم محروم نيستم. من از اروپا آمده ام و در سرتاسراروپا و جهان مي توانم کار کنم.ايشان مثل اينکه يادشان رفته من از تيم ملي مونته نگرو آمده ام و هيچوقت هم دنبال پيشنهاد نبوده ام و از سپاهان و پيشنهاد رسيد و به خواست باشگاه آمدم تا کمک کنم. شايد هم ايشان چيزي مي داند که من نمي دانم.

تيم هاي شما در فاز حمله عالي است واما در دفاع تيمي مشکل داريد قبول داريد؟

خيلي خوب متوجه شده ايد قبول دارم و بعد از سوت پايان بازي با داماش به فکر افتاده ايم و آناليزهاي مختلفي داشته ايم و تمام تلاشمان را مي کنيم که اين مشکل را حل کنيم و فکر مي کنم در بازي هاي آينده اين مشکل در تيم نباشد. ما در بين خطوطمان فاصله زياد است و گلي هم که در بازي با دامش خورديم روي همين ضعف بود اما روي اين ضعف کار کرده ايم.

صحبت از بازگشت جباري است،آيا اين اتفاق مي افتد؟

برگشت ايشان معتي ندارد و من هم از همين جا اعلام مي کنم که بازگشتش نه به نفع خودش است و نه به نفع ما پس بهتر است فکري ديگر بکند.البته ايشان خودش هم اعلام کرده است که ديگر نمي خواهد فوتبال بازي کند و من هم روي کلام و تصميمم هستم و ايستاده ام.

بازي با راه آهن و انتظار هواداران؟

خب اين بازي مي تواند بازي سختي باشد اما من به هو.ادارن مي گويم که صبور باشند و از تيمشان حمايت کنند.اين تيم تغعيرات زيادي داشته است و تازه دور هم جمع شده ايم و روند خوبمان را شروع کرده ايم و مي خواهيم از بازي با راه آهن گام رو به رشدي داشته باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها