کد خبر: ۱۶۲۱۲۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۹     ۱۲ شهريور ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز گفت: جلالي آنقدر محاسن دارد که تا پاي جان به پاي او بايستيم.
حميد زيني زاده اظهار داشت: يک بحث رسانه‌اي طي 3-4 هفته گذشته در تبريز به راه افتاده که آن را در برنامه‌هايي چون موج و يا گزارش بازي تراکتورسازي و سايپا شاهد بوديم. من نمي‌دانم چه اتفاقي افتاده که رسانه رسمي شهر تبريز به جاي حمايت از تيم شهر به اين رويه روي آورده است.

به گزارش اوج ، وي ادامه داد: گزارشگر بازي از دقيقه 30-40 بازي قبلي ما وارد تجزيه، تحليل شده و در تيم ما عزل و نصب مي‌کند و گويا نهادي هم نيست که وظيفه اين گزارشگران را ارزيابي و برکار آنها نظارت کند. همين موضوع سبب مي‌شود که نوک پيکان حملات متوجه باشگاه و تيم شود و در اذهان عمومي به گونه‌اي نشان داده شود که گويا تراکتورسازي نتيجه نگرفته يا در قعر جدول قرار دارد.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي خاطرنشان کرد: همين موضوع است که به سکوها نيز منتقل مي‌شود و راه چاره ما اين است که با برخي مسئولان تصميم گيرنده در اين زمينه جلسه بگذاريم تا مشکلات برطرف شود.

زيني‌زاده افزود: بحث ديگر نيز فضاي روي سکوها است. توقعات از تيم بالا رفته و فشارها افزايش يافته، اين در حالي است که تيم روند صعودي پيدا کرده و اطمينان داريم از اين هفته به بعد نتايج خوب تيم ادامه خواهد داشت. تراکتورسازي در حال حاضر کمترين شکست و گل‌خورده را دارد و ديدار با صبا براي ما سکوي پرش خواهد بود تا تيم را به بالاي جدول بازگرداند.

وي با اعلام حمايت خود و هيئت مديره باشگاه تراکتورسازي از کادر فني و بازيکنان اين تيم تصريح کرد: جلالي آنقدر محاسن دارد که تا پاي جان هم به پاي او مي‌ايستيم و از کادر فني و بازيکنان حمايت خواهيم کرد.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در ادامه به تسنيم گفت: گويا شعار «عيبي يوخ» را فراموش کرده‌ايم، وقتي بازيکن اشتباه مي‌کند يا تيم شکست مي‌خورد نياز است که تماشاگران آنها را تشويق کنند نه زماني که 5 گل مي‌زنند. از هواداران مي‌خواهيم که در شرايط سخت پاي کار بيايند و تيم را حمايت کنند. اطمينان داريم در ديدار مقابل صبا نيز هواداران تراکتورسازي در قم از تيم خود حمايت خواهند کرد.

زيني‌زاده درباره بازي با صبا نيز اظهار داشت: بي‌ترديد هيچ تيمي براي باخت به ميدان نمي آيد. صبا در خانه خود بازي مي‌کند و به دنبال 3 امتياز است اما تراکتورسازي هم آماده است و خوشبختانه در مقابل تيم‌هايي که بسته و دفاعي بازي نمي‌کنند، بازي جذاب‌تري انجام مي‌دهد.

وي درباره بحث پيشنهاد پرسپوليس به علي کريمي نيز به تسنيم گفت: اين بحث هم براي به حاشيه بردن تيم است. مانند بحث اولتيماتوم دادن باشگاه به کادر فني که نمي‌دانيم از کجا مطرح شد. به همين دليل بايد حواس‌مان را بيشتر جمع کنيم و از بازيکنان خواسته‌ام که کمتر مصاحبه کنند. تراکتورسازي به آرامش نياز دارد و ما هم با تمام قوا از تمام کادر فني و بازيکنان حمايت کرده و به کار با آنها ادامه مي‌دهيم.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي درباره بحث‌هايي که پيرامون شفاف نبودن مسائل مالي اين باشگاه مطرح مي‌شود، تصريح کرد: تمامي نهادهاي قانوني مرتبط، سازمان ليگ و فدراسيون از جزئيات مسائل مالي و قراردادهاي ما اطلاع دارند و آمادگي ارائه اسناد مالي خود به هر نهاد قانوني را داريم. البته اگر قرار به شفاف سازي مسائل مالي باشگاه‌ها و رسانه‌اي شدن آن باشد، تراکتورسازي در اولويت دهم قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها