کد خبر: ۱۶۱۹۴
زمان انتشار: ۲۱:۰۰     ۳۰ تير ۱۳۹۰
نخستين درمانگاه صلواتي موسسه درمانگاه‌هاي زنجيره‌اي ۳۱۳ كشور در خلخال راه‌اندازي شد.

به گزارش  ايسنا، دكتر افشار تموك از اعضاي موسسه درمانگاه‌هاي زنجيره‌اي صلواتي ۳۱۳گانه حضرت مهدي (عج) كشور در اين مراسم گفت: درمانگاه صلواتي شهر خلخال جزو نخستين درمانگاه‌هاي اين موسسه است كه در اختيار مردم خلخال قرار مي‌گيرد.

وي گفت: بر اساس پيش‌بيني موسسه ابتدا ۳۰ درمانگاه در ۱۰ منطقه و ناحيه كشور راه‌اندازي و به تدريح به ۳۱۳ درمانگاه در سراسر كشور افزايش خواهد يافت.

تموک افزود: تمام خدمات ارايه شده در اين درمانگاه از جمله خدمات پزشكي، دندانپزشكي، پرستاري و مامايي، تزريقات و مسايل مربوط به بهداشت به صورت كاملا رايگان و صلواتي بوده و محدوديتي براي مراجعه افراد اعم از غني و فقير به اين مركز وجود ندارد.

وي هدف از انتخاب نام ۳۱۳ براي اين موسسه صلواتي درماني را برگرفته از روايت ۳۱۳ نفر از ياران حضرت مهدي (عج) در زمان حكومت آن حضرت ذكر كرد.

تموك توسعه درمانگاه‌هاي صلواتي در خارج از مرزهاي كشور را از اهداف موسسه درمانگاه‌هاي صلواتي زنجيره‌اي ذكر كرد.

وي گفت: قصد داريم با ارايه خدمات پزشكي در سطح كشورهاي اسلامي به صورت رايگان و صلواتي در خدمت بقيت‌الله آقا امام زمان (عج) باشيم.

تموک افزود: حضور پزشكان و افراد مختلف براي ارايه خدمات پزشكي در اين درمانگاه محدوديتي ندارد و هر كس با نيت خالص و خدمت به خلق خدا مي‌تواند در بخش‌هاي مختلف اين درمانگاه از پزشكي تا حسابداري و مالي و امورات غيره به صورت صلواتي مشاركت كند.

تموک افزود: در سطح شهرستان‌ها فرماندار، امام جمعه، جمعيت هلال احمر و مسئولان برخي از ارگان‌ها و نهادها اعضاي شوراي موسس اين درمانگاه بوده و مهره هاي كليدي و موسسان اصلي آن از افشاي نام و سمت خود معذور هستند.

وي اظهار کرد: خدمات پزشكي ارايه شده در اين درمانگاه‌ها مطابق با ضوابط و مقررات وزارت بهداشت و درمان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها