کد خبر: ۱۶۱۹۱۴
زمان انتشار: ۲۲:۲۰     ۱۱ شهريور ۱۳۹۲
دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین – فرماندهی کل، حمله به سوریه را تجاوز مستقیم به محور مقاومت خواند و تاکید کرد در صورت حمله به سوریه، منافع متجاوزان را در مراکز حساس هدف قرار می‌دهیم.

به گزارش 598، به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، «احمد جبریل» دبیر کل جبهه مردمی برای آزاد سازی فلسطین – فرماندهی کل، در دیدار با «علاء الدین بروجردی» و هیئت همراه که به سوریه سفر کرده، حمله به سوریه را تجاوز مستقیم به محور مقاومت خواند.

وی تاکید کرد که هدف حمله به سوریه ضربه زدن به اراده سیاسی محور مقاومت در راستای خدمت به پروژه‌های آمریکایی – صهیونیستی است.

جبریل با هشدار نسبت به اینکه هرگونه حمله به سوریه ممکن است، به نبرد فراگیر با آمریکا و دشمن صهیونستی و منافع آنها در منطقه منجر شود، افزود: ملت فلسطینی ما در کنار سوریه قرار می گیرد که از فلسطین و امت عربی تاکنون دفاع کرده است.

احمد جبریل ادامه داد: ما با روحیه‌ استشهادی در مقابل حمله به سوریه می‌ایستیم .. و منافع همه متجاوزان را در مناطق حساس و مهم هدف قرار می‌دهیم.

«علاء‌ الدین بروجردی»، رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، نیز در این دیدار با اشاره به توان سوریه برای رویارویی با هر حمله احتمالی، یاد آور شد که جمهوری اسلامی ایران هدف از حمله نظامی غرب به سوریه را خدمت به منافع رژیم صهیونیستی می‌داند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها