کد خبر: ۱۶۱۹۱۱
زمان انتشار: ۲۲:۱۷     ۱۱ شهريور ۱۳۹۲
نمایندگان نیروهای ملی‌‌گرا و اسلامگرای فلسطینی با حضور در مقر کمیته روابط ملی و خارجی جنبش «جهاد اسلامی» در غزه، تشدید و افزایش تهدیدات آمریکا علیه سوریه را محکوم کردند.

به گزارش 598، به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس از غزه، تعدادی از نمایندگان نیروها و جنبش‌های ملی‌گرا و اسلامگرای فلسطینی با تجمع در مقر کمیته روابط ملی و خارجی جنبش «جهاد اسلامی فلسطین» در غزه، با صدور بیانیه‌ای تشدید و افزایش تهدیدات آمریکا علیه سوریه مبنی بر حمله نظامی به این کشور را محکوم کردند.

این گروه‌ها در بیانیه خود آورده‌اند، آمریکا با بسیج ناوهای خود در منطقه، تهدیدات خود مبنی بر حمله نظامی به کشور برادر سوریه را شدت بخشیده و سخت در تلاش برای جلب حمایت و تایید بین المللی و منطقه‌ای برای اجرای این حمله است.

فلسطینی‌ها در کنار برادران سوری هستند

در این بیانیه همچنین تاکید شده است که ملت فلسطین در کنار ملت برادر سوریه خواهد بود و باهرگونه دخالت خارجی در مسائل این کشور مخالف است.

این گروه‌های فلسطینی در بیانیه خود تمام نهادهای بین المللی و وزیران خاجه عرب را به مخالفت با حمله آمریکا به سوریه فراخوانده و بر لزوم تلاش برای جلوگیری از وارد شدن خسارت هرچه بیشتر به سوریه تاکید کرده و حل بحران سوریه از راه دیپلماتیک و سیاسی و به دور از دخالت بیگانگان را خواستار شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها