کد خبر: ۱۶۱۸۸۱
زمان انتشار: ۲۱:۴۶     ۱۱ شهريور ۱۳۹۲
مدير تيم فوتبال پرسپوليس گفت: رقابت در شرايطي که برخي باشگاه‌ها به خزانه دولت بسته‌ شده‌اند، سخت است.
محمد پنجعلي در حاشيه تمرين تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص دربي اظهار داشت: دربي هميشه شور و هيجان خاصي به فوتبال مي‌دهد و هواداران توجه زيادي به اين موضوع دارند و برد در اين ديدار مي‌تواند روحيه‌بخش باشد.

به گزارش فارس، وي افزود: ما شنبه ريکاوري کرديم و روز گذشته هم استراحت داشتيم و امروز در دو نوبت تمرين کرديم. تا پنجشنبه هم اين روال ادامه خواهد داشت تا خود را براي ديدار روز جمعه آماده کنيم.

مدير تيم پرسپوليس در مورد حضور خلعتبري يادآور شد: خلعتبري بازيکن برجسته و بزرگ فوتبال ماست و اميدوارم او بتواند به ما کمک کند.

پنجعلي در مورد اينکه هدايتي بخشي از رضايتنامه خلعتبري را پرداخت کرده، تاکيد کرد: پرسپوليس طرفداران زيادي دارد. واقعيت اين است که در فوتبال باشگاه‌هايي حضور دارند که به واسطه اين که به خزانه دولت بسته‌اند بيش از 50 ميليارد هزينه مي‌کنند و ما نمي‌توانيم با 10-20 ميليارد تيم را آماده کنيم. رقابت در اين گونه شرايط سخت و دشوار مي‌شود.

وي افزود: پرسپوليس يکي از پرطرفدارترين تيم‌ها در دنياست و فکر نمي‌کنم که باشگاهي باشد که در کشورش به اين تعداد هوادار داشته باشد. ساير باشگاه‌ها در کشورهاي ديگر هوادار دارند اما پرسپوليس در کشور خودش بيشترين هوادار را دارد.

پنجعلي در مورد نتيجه دربي تصريح کرد: طبيعي است مي‌گويم ما مي‌بريم احساس مي‌کنم اگر اتفاق خاصي نيفتد مي‌توانيم به برتري دست يابيم. بازيکنان به بلوغ خوبي رسيده‌اند و در بازي مقابل فولاد هم کمترين اشتباه را داشتيم.

وي در پايان در مورد نتيجه گفت: ‌فکر کنم دو بر يک پيروز شويم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها