کد خبر: ۱۶۱۸۸۰
زمان انتشار: ۲۱:۴۵     ۱۱ شهريور ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: صبح امروز با دکترها صحبت کردم و مشکلم برطرف شده و مي‌توانم بازي کنم.
محمدرضا خلعتبري در حاشيه تمرين عصر امروز پرسپوليس در خصوص مصدوميتش اظهار داشت: امروز صبح با دکترها صحبت کردم و مشکلم برطرف شده و مي‌توانم بازي کنم.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه آيا در مقابل استقلال به ميدان خواهد رفت، اظهار داشت: اگر ITC من برسد در خدمت تيم هستم و اگر کادر فني صلاح بداند به ميدان مي‌روم در غير اين صورت براي موفقيت پرسپوليس دعا  مي‌کنم.

مهاجم جديد سرخ‌پوشان در مورد ديدار دربي يادآور شد: دربي هميشه شرايط خاص خود را دارد اميدوارم اين بازي با پيروزي پرسپوليس همراه باشد تمام تلاش خود را مي‌کنيم تا بتوانيم 3 امتياز اين بازي را کسب کنيم.

خلعتبري در مورد اينکه در ديدارهايي که مقابل استقلال قرار گرفته مشکلاتي با هواداران داشته، تصريح کرد: من با کسي مشکلي ندارم و با کسي هم به مشکل نمي‌خورم در بازي‌ها با تمام وجودم به ميدان مي‌روم. به هر حال فوتبال است و اتفاقي رخ مي‌دهد. مشکل خاصي نبوده. هواداران استقلال هم تيم‌شان را تشويق مي‌کنند و خواهان نتيجه با تيم‌شان هستند.

وي افزود:‌ من چه بازي کنم و چه به ميدان نروم براي موفقيت پرسپوليس دعا مي‌کنم اميدوارم که تيم بازي خوبي انجام دهد و 3 امتياز را از آن خود کنيم. مطمئن باشيد که برنده ديدار مقابل استقلال هستيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها