کد خبر: ۱۶۱۸۶۴
زمان انتشار: ۲۱:۳۳     ۱۱ شهريور ۱۳۹۲
کاکا حالا بازيکن جديد باشگاه ميلان است. ستاره برزيلي به سن سيرو بازخواهد گشت و اين انتقال بعد از ساعتها ديدارو مذاکره آدريانو گالياني نايب رئيس باشگاه ميلان با بوسکو ليته، پدر کاکا در شهر مادريد حاصل شد.
گفتگوهاي اين دو نفر ديشب تا ساعت 3 بامداد ادامه يافت و حدود ساعت 3 بود که توافقات نهايي حاصل شد.

صبح امروز باشگاه ميلان در وب سايت خود از بازگشت کاکا به باشگاه روسونري خبر داد و حالا کاکا در گفت و گو با اسکاي سپورتس گفت:« به خانه بازگشته ام. واقعا خوشبختم. ما تيم بزرگي داريم و مجددا پيراهن شماره 22 ميلان را برتن خواهم کرد. سن سيرو ؟ بي صبرانه منتظر هستم.»

کاکا قراردادي 2 ساله را با ميلان به امضا خواهد رساند و تا ژوئن سال 2015 در اين تيم خواهد بود. البته مشخص نيست که او در طول اين دو فصل چه دستمزدي دريافت خواهد کرد. اين درحالي است که سران روسونري پيش از انجام توافقات نهايي انتظار داشتند تا کاکا با کاستن از مبلغ دستمزد مد نظرش، نيمي از دستمزدي که از رئال مي گرفت را دريافت کند. او سالانه 10 ميليون يورو در رئال مادريد دستمزد مي گرفت و حالا به نظر مي رسد که سالانه 5 ميليون يورو در ميلان دريافت خواهد کرد. او به عنوان بازيکني آزاد به ميلان منتقل شد.

اين انتقال در حالي نهايي شد که صبح ديروز سران دو باشگاه ميلان و رئال مادريد برسر اين انتقال به توافق رسيدند و کاکا درحالي به صورت رايگان به سن سيرو بازگشت که 4سال پيش با قراردادي 67 ميليون يورويي به رئال مادريد منتقل شده بود و حالا رئالي ها با اين کار 20 ميليون يورو پس انداز کرده اند؛ چرا که هنوز دو سال ديگر از قرارداد کاکا با رئال باقي مانده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها