کد خبر: ۱۶۱۸۶۲
زمان انتشار: ۲۱:۳۲     ۱۱ شهريور ۱۳۹۲
بازيکن سابق استقلال از سال آينده وارد دنياي مربيگري مي شود.
اميد روانخواه که به دليل مصدوميت مجبور به خداحافظي از دنياي فوتبال شد، مدتي است در کلاسهاي مربيگري شرکت مي کند.

به گزارش اوج، او تا پايان سال ،مدرک B را مي گيرد و مي خواهد سال آينده روي نيمکت يکي از تيم ها بنشيند.

روانخواه امسال هم از چند تيم پيشنهاد مربيگري داشت اما تصميم دارد از سال آينده مربيگري را شروع کند.

بازيکن پيشين استقلال گفت: مسئولان باشگاه استقلال فقط منافع شخصي برايشان مطرح است.

اميدرضا روانخواه که در دربي هاي گذشته پايتخت موفق به گلزني در دو ديدار رفت و برگشت شده بود در باره دربي جمعه به خبرنگار اوج گفت: درباره اين بازي پيش بيني که نه، اما نظرم اين است که جدا از نتيجه اي که استقلال در بازي قبلي برابر همنام اهوازي گرفت و مغلوب اين تيم شد و برد خوبي که پرسپوليس برابر فولاد داشت، شرايط استقلال با توجه نتايج چند هفته اخير خود بهتر از رقيب ديرينه است بنابراين بيشتر مي توان با توجه به بازيکنان با تجربه تر، پيروزي استقلال را در اين بازي متصور بود.

روانخواه درباره اتفاقاتي که براي وي در استقلال رخ داد، افزود:متاسفانه اين فرهنگ غلط در فوتبال ما جا افتاده باشگاه استقلال در اين قضيه پيشرو بوده که بازيکنان جوان را مي آورند،اگر خوب بودند و موفق شدند که هيچ ولي اگر دچار مصدوميت شدند و دور افتادند مورد بي مهري قرار مي گيرند و رها مي شوند،من آخرين نفر نبودم چون کسي نيست که جلوي استقلال بايستد و فدراسيون و کميته انضباطي و هيچ مرجعي قدرت ايستادگي در برابر آنها را ندارد.

وي افزود: گلزني رفت و برگشت من در دربي هاي قبل چيزي است که فقط هواداران برايش ارزش قايل هستند ولي مسئولان باشگاه فقط منافع شخصي برايشان مطرح است.

روانخواه خاطرنشان کرد:من پايم را براي اين باشگاه گذاشتم ولي حتي حق و حقوقم را نمي توانم بگيرم،مردم متاسفانه زود فراموش مي کنند در حاليکه بايد بتوانند ارزيابي بهتري از اين قضايا داشته باشند.

روانخواه در پايان اظهار داشت: با اينکه من از باشگاه گله دارم و خود مسئولان هم به من حق مي دهند ولي اين ناراحتي دليل نمي شود که تيم محبوبم را دوست نداشته نباشم و از صميم قلب براي استقلال در بازي جمعه آرزوي موفقيت مي کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها