کد خبر: ۱۶۱۸۵۴
زمان انتشار: ۲۱:۲۶     ۱۱ شهريور ۱۳۹۲
معاون ورزشي باشگاه استقلال گفت: شکست قبل از دربي يک پوئن مثبت دارد چون بازيکنان شرايط را جمع مي‌کنند تا در بازي جمعه پيروز شوند.
علي اميري در خصوص شکست تيم استقلال مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: در اين باخت چند عامل موثر بود. در ابتدا تغيير ناگهاني بازي باعث شد تا نتوانيم به موقع به اهواز برسيم و پرواز ما تاخير زيادي داشت.

به گزارش فارس ، وي افزود: همانطور که شما مي‌دانيد تيم بايد 24 ساعت قبل از برگزاري بازي در محل شهر بازي حاضر باشد تا خودش را با شرايط آب و هوايي تطبيق دهد اما به خاطر تاخير پرواز نتوانستيم به اين آيتم دست پيدا کنيم البته هواي اهواز بسيار گرم بود و با آن درجه حرارت بازيکنان ما دچار مشکل شدند و همانطور که قلعه نويي گفته بازيکنان ما خوب بازي نکردند ولي اين شکست يک پوئن مثبت دارد و آن اين است که بچه‌ها مي‌توانند خود را جمع و جور کنند تا با برد دربي باخت بازي قبل جبران شود.

معاون ورزشي باشگاه استقلال در خصوص اينکه آيا کادر فني قصد نداشت تمام توان تيم را براي دربي خرج کند، گفت: اصلا چنين چيزي نيست. روز بازي با استقلال خوزستان روز بد ما بود و سرمربي تيم از همه بازيکنان ناراضي بود. دربي هم سه امتياز دارد و فقط به خاطر حساسيت روي آن مانور مي‌شود. شما مطمئن باشيد قلعه نويي هيچ وقت بازي قبل از دربي را فدا نمي‌کند و حتي ديروز هم با او به صورت تلفني صحبت مي‌کردم به شدت از شکست ناراحت بود و حتي فتح الله زاده هم به خاطر اين باخت شرايط خوبي نداشت. اما در مجموع همه دست به دست هم مي‌دهيم تا از لحاظ مديريتي و فني تيم را به شرايطي برسانيم که مسابقه روز جمعه به نفع استقلال تمام شود.

وي تاکيد کرد: اين پيروزي مي‌تواند تضمين کننده مسائل روحي و رواني براي حضور استقلال در مراحل بالاتر ليگ قهرماني باشد و تک تک بازيکنان استقلال از باخت قبلي ناراحت هستند حتي در پايان بازي بدون حضور کادر فني جلسه‌اي بين بازيکنان برگزار شد تا دلايل شکست را جمع‌بندي کنند.

اميري در خصوص پيوستن خلعتبري به پرسپوليس و اينکه آيا حضور اين بازيکن نمي‌تواند تاثير روحي و فني در تيم حريف ايجاد کند، گفت: فکر نمي‌کنم حضور خلعتبري براي بازيکنان استقلال مهم باشد. تيمي که مي‌خواهد قهرمان شود به اين شرايط توجه نمي‌کند، شما ديديد که استقلال مقابل تيم‌هاي تايلندي و درجه يک آسيا قرار گرفت و بازيکنان آنها هم بازيکنان بزرگي هستند. به اعتقاد من استقلال صاحب يک خط دفاع منسجم است و درست است که در چند بازي ناهماهنگ بوده اما قبول کنيد که اين خط دفاعي قوي‌ترين خط دفاعي ليگ است و دو ملي پوش را در جمع خود مي‌بينيم. از سوي ديگر بهترين دروازه‌بان ايران را در اختيار داريم و کسي را پيدا نمي‌کنيد که به هنگام اسم بردن از بهترين دروازه‌بان ايران يادي از رحمتي نکند. به همين خاطر اميدوارم هستم خط دفاع استقلال در بازي جمعه روز موفقي را پشت سر بگذارد و مهدي رحمتي نيز دروازه خود را بسته نگه دارد و در نهايت با پيروزي در دربي دل هواداران استقلال شاد شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها