کد خبر: ۱۶۱۸۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۱۱ شهريور ۱۳۹۲
رحيمي:
همیشه یک ورزشکار را درک می‌کنم و سعی می‌کنم در تیمم هارمونی مناسب برای همکاری معین کنم.
سایت گل – مدیرعامل سپاهان امسال هم تیمش را جوری بسته که جز مدعیان قهرمانی است.علیرضا رحیمی که جز مدیران موفق فوتبالی است و اتفاقا خودش هم زمانی بازیکن سپاهان بوده است البته امسال کار سختی برای قهرمان شدن تیمش در پیش دارد.
مصاحبه سایت گل را با علیرضا رحیمی مدیرعامل سپاهان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بخوانيد:
مسئله جباری و باشگاه به کجا رسید؟
ما سعی می‌کنیم این مشکل را حل کنیم و فکر کنم به زودی هم حل شود طوری که هم سپاهان و هم مجتبی جباری ضرر نکنند و بتوانند در کنار هم به خوبی کار کنند و برای هر دوی آنها این هم کاری مفید باشد. مجتبی جباری بازیکن بزرگی است اما باید این را هم در نظر بگیرید سپاهان هم باشگاه خیلی بزرگی است که هر دو می‌توانند در کنار هم به این بزرگی افتخارآفرینی را هم اضافه کنند.
کرانچار در تیم کمی تحت فشار است آیا مشکلی وجود دارد؟
نه خیر ایشان کارش را به خوبی انجام می‌دهد و از حمایت ما هم برخوردار است. هیچ مشکلی ندارد و ما هم از آن آدم‌هایی نیستیم که با یک باخت بگوییم مربی برود و با یک برد هم بخواهیم حرف از قهرمانی بزنیم. ما یک مجموعه بزرگ هستیم که در کنار هم سعی می‌کنیم یک باشگاه بزرگ راداشته باشیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم و از همه مهمتر مردم اصفهان را شاد کنیم.
امسال هم تیم را خوب بستید و می‌توانید مدعی باشید؟
ما  همیشه سعی می‌کنیم که خوب نتیجه بگیریم. دنبال این نیستیم که کری بخوانیم و بگوییم حتما این کار را می‌کنیم و یا فلان تیم را می بریم ما سعی می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم و در راستای موفقیت گام برداریم.
شما در مدیریت سپاهان موفق عمل کرده‌اید، این به خاطر سابقه ورزشی‌تان است؟
قبل از هر چیز من در این فوتبال بوده‌ام و به عنوان بازیکن در سطح حرفه‌ای برای سپاهان فوتبال بازی کرده‌ام. برای همین همیشه یک ورزشکار را درک می‌کنم و سعی می‌کنم در تیمم هارمونی مناسب برای همکاری معین کنم. اما بعد از آن هر کس در یک باشگاه به شرح وظایف خودش عمل کند و کار خودش را انجام بدهد به مشکل برنمی‌خورد. به عقیده بنده هر کس باید در جایگاه خودش و با توجه به شرایطی که دارد حرف بزند. اینگونه همه چیز خوب پیش می‌رود و هیچ مشکلی هم پیش نمی‌آید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها