کد خبر: ۱۶۱۷۰
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۳۰ تير ۱۳۹۰
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، دیروز جناب آقای قالیباف شهردار تهران و جمعی از مسئولین شهری برای افتتاح ایستگاه مترو کهریزک، به این منطقه محروم رفته بودند که اعتراض ایشان نسبت به نصب تعداد زیادی بنرهای تمجید آمیز توسط مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)، مورد تحسین برخی رسانه ها قرار گرفت.

بنابر گزارشات، در مراسم افتتاح ایستگاه مترو کهریزک، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا اقدام به نصب تعداد زیادی عکس و بنرهای تمجید آمیز از شهردار تهران نموده بود که این موضوع با واکنش صریح و قاطع آقای شهردار روبه رو شد.

قالیباف که ظاهرا از این عمل بسیار ناخشنود بود، در حین سخنرانی اش از این موضوع انتقاد کرد و دستور جمع آوری بنرها را صادر کرد.

ماجرا به همین جا ختم نشد بلکه جناب آقای قالیباف در جمع حضار در مراسم، مدیر متخلف را توبیخ کرد و گفت: هزینه این بنرها از بیت ‌المال پرداخت شده که اخلاقی نیست و باید هزینه آن‌ها را مدیر عامل بهشت زهرا (س)  از حساب شخصی خود پرداخت کند.

جدای از رسانه های حامی آقای قالیباف، بخش خبری 20:30 نیز برای اینکه اثبات کند؛ رویکرد خبری رسانه ملی در راستای اهداف هیچ حزب ، گروه و جریان خاصی نمی باشد _ و در عین اینکه نسبت به برخی رفتارهای ناشایست و نقاط ضعف مسئولین، بدون هر گونه غرض ورزی سیاسی انتقاد  می کند، از عملکرد مطلوب همه مسئولین و جریانات کشور نیز حمایت خواهد کرد _ از حسن رفتار روز گذشته جناب آقای شهردار تمجید بعمل آورد.

ما نیز به نوبه خود نسبت به این دقت نظر اخلاقی و واکنش بجا و قاطع جناب آقای قالیباف، تقدیر و تشکر می نماییم امّا ....

امّا این نوع اعمال و رفتارها تنها در صورتی می تواند برای عموم مردم صادقانه و بدور از شائبه رپرتاژ تبلیغاتی و انتخاباتی قلمداد شود که شهردار محترم تهران نسبت به موارد مشابه نیز حساسیت به خرج دهند و بصورت شفاف اصل ماجرا را با مردم در میان بگذارند.

هنوز برای بسیاری از مردم این سئوال باقی است که آقای قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری 84 هزینه های میلیاردی تبلیغاتی خود را از چه منبعی تامین کرده است؟ و چرا برخی از اهالی رسانه که قبلا این موضوع را بصورت سئوال ازجناب آقای شهردار، در رسانه هایشان مطرح کرده بودند، بجای شنیدن پاسخی قانع کننده ، با شکایت ایشان مواجه شده اند و حتی یک فرد روحانی _ که نباید در قبال چنین موضوعاتی بی تفاوت باشد و وظیفه اصلی اش امر به معروف و نهی از منکر است - بخاطر طرح این سئوال و موضوعات دیگری در این زمینه، مجبور به پرداخت جریمه گردید!

اینکه آقای شهردار با چه عینکی به اطراف خود بنگرد، کاملا حق طبیعی وی خواهد بود امّا اینکه قدرت دید و دقت نظرهایش گاهی کوه را کاه ببیند و گاهی عکس آن، به قطع به مصلحت کشور، مردم و حتی خود وی نخواهد بود.

بگذریم از این موضوع که گزارشها حکایت از فعالیتهای زودهنگام انتخاباتی و هزینه های کلان تبلیغاتی برخی اشخاص و جریانات دارد!

تصاویری از نوع دید جناب آقای شهردار در صحنه های مختلف













یکی از رپرتاژ تبلیغاتی که قبلا برای آقای قالیباف انجام گرفت

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۲ - ۳۱ تير ۱۳۹۰
۰
۰
آقای قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری 84 هزینه های میلیاردی تبلیغاتی خود را از چه منبعی تامین کرده است؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۴ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
سلام برادر به ماهم سری بزنید وباانتقاد وپیشنهاداتتون مارو کمک کنید
درسال 68برخی به ایت الله بهجت گفتند اقای خامنه ای برای رهبرشدن جوان است
ایشان فرمودند... ادامه رو تو( سیاست رهبری) بخونید التماس دعای فرج
www.tasavvorat.blogfa.com
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها