کد خبر: ۱۶۱۶۷۷
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۱۰ شهريور ۱۳۹۲
تيم فوتسال گيتي‌پسند ايران در ديدار فينال چهارمين دوره جام باشگاه‌هاي آسيا مقابل چونبوري به تساوي رسيد تا قهرمان اين دوره از مسابقات را وقت‌هاي اضافه و يا ضربات پنالتي مشخص کند.
ديدار فينال چهارمين دوره مسابقات جام باشگاه‌هاي فوتسال آسيا عصر امروز از ساعت 14 و 30 دقيقه به وقت تهران بين تيم‌هاي گيتي‌پسند ايران و چونبوري تايلند در ناگوياي ژاپن آغاز شد که در پايان وقت هاي قانوني دو تيم به تساوي يک بر يک رضايت دادند.

به گزارش فارس،گيتي‌پسند با ترکيب سپهر محمدي، محمد کشاورز، حسين طيبي، افشين کاظمي و محمد طاهري وارد ميدان شد و در حالي که 5 دقيقه از زمان بازي گذشته بود طاهري در پاسي که از کرنر ارسال کرد طيبي را صاحب موقعيت گل کرد که او توانست تک گل اين نيمه را به ثمر برساند.

در نيمه دوم بازيکنان تايلند موقعيت‌هايي را روي دروازه محمدي خلق کردند اما نتوانستند به گل برسند. آنها در دقايق پاياني از سيستم 5 نفره استفاده کردند و در حالي که يک دقيقه و 20 ثانيه به پايان بازي باقي مانده بود نماينده تايلند توانست گل تساوي را به ثمر برساند تا بازي به وقت‌هاي اضافه کشيده شود.

اسماعيل عباسيان‌مهر، گلر ايراني چونبوري و هم‌چنين شاپا، بازيکن برزيلي سابق گيتي‌پسند، 2 بازيکن خارجي نماينده تايلند هستند.

اين دو تيم در مرحله گروهي اين دوره از مسابقات هم به مصاف يکديگر رفته بودند که چونبوري توانست با نتيجه 3 بر 2 به برتري برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها