کد خبر: ۱۶۱۶۶۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۱۰ شهريور ۱۳۹۲
مهاجم جديد تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي اينکه در ليگي با آن نام جعلي بازي نکنم از قرارداد 7 ميلياردي گذشتم.
محمدرضا خلعتبري پس از ثبت قراردادش در هيئت فوتبال استان تهران با باشگاه پرسپوليس گفت: صد درصد پرسپوليسي شدم، قراردادم را براي دو فصل ثبت کرديم و از اين پس در خدمت پرسپوليس هستم.

به نقل از فارس، وي در مورد شرايط آمادگي‌اش عنوان کرد: 15 روزي مي‌شود که تمرين نکرده‌ام و به خاطر مصدوميت نتوانستم تمرين کنم. اکنون شرايطم خوب است چهار روز است که با بدنساز تيم ملي کار مي‌کنم. از اين پس به تمرينات پرسپوليس مي‌روم و زير نظر علي دايي کار مي‌کنم و اگر او صلاح بداند در دربي به ميدان مي‌روم وگرنه در ادامه مسابقات در خدمت تيم هستم.

مهاجم پرسپولسيس تهران در مورد زمان فسخ قراردادش با عجمان اظهار داشت: 23 ارديبهشت سه روز بعد از اتمام ليگ با باشگاه عجمان قراردادي به مدت دو فصل بستم، 20 روز بعد با تيم ملي به امارات رفتيم و مشخص شد اين کشور نام معجول خليج ع ر ب ي را براي خود مشخص کرده است، در اين راستا زحمات زيادي کشيده شد تا قرارداد من فسخ شود. در اردوي ترکيه با عجمان دچار مصدوميتي شدم که پزشکان اين تيم گفتند که به ايران بازگردم تا فيزيوتراپي کنم. بعد از آن رويانيان صحبت کرد و زحمات زيادي براي فسخ قرارداد من کشيد. او در حق من پدري کرد، فسخ‌نامه را گرفت، تاريخ دقيق فسخ قرارداد را نمي‌دانم اما از موقعي که نام اين ليگ عوض شد دوست نداشتم در امارات بازي کنم. از مسئولان عجمان تشکر مي‌کنم. يک ماه بهترين امکانات را براي من فراهم کردند.

خلعتبري در مورد مبلغ قراردادش اظهار داشت: با پرسپوليس قرارداد دو ساله بستم، مبلغ قرارداد نوشته شده و اگر مي‌خواهيد مي‌توانيد از مسئولان هيئت فوتبال با اجازه پرسپوليس آن را بگيريد که هيچ مشکلي ندارم. همانطور که مي‌دانيد 800 هزار دلار براي فسخ‌نامه من پرداخت شده است. من با عجمان قرارداد دو ساله داشتم و چيزي حدود 7 ميليارد تومان مي‌شد که به خاطر ايران از آن گذشتم که در آن ليگ و با آن نام بازي نکنم. مبلغي که مي‌گيرم در قراردادم نوشته شده است، قراردادم متمم دارد به طور مثال اگر بيش از 10 گل بزنم 100 ميليون تومان اضافه مي‌گيرم و اگر پاس‌هاي گلي بدهم 4 ميليون تومان مي‌گيرم.

وي در مورد هواداران پرسپوليس اظهار داشت: همان زمان که در سپاهان و ذوب‌آهن بودم اگر بي‌مهري به من مي‌شد مي‌گفتم هواداران سرمايه‌هاي فوتبال ايران هستند ان‌شاءلله بتوانم با تمام وجود براي پرسپوليس بازي کنم و دل آنها را به دست بياورم.

محمدرضا خلعتبري پس از ثبت قرارداد خود در پرسپوليس در هيئت فوتبال در مورد اينکه مديرعامل استقلال اعلام کرده او نمي‌تواند براي پرسپوليس بازي کند، گفت: من در اين رابطه صحبت نمي‌کنم، قراردادم در هيئت فوتبال ثبت شده و به صورت قانوني کارمان را دنبال مي‌کنيم.

وي در مورد اينکه رويانيان اعلام کرده چطور پيش از اين نکونام توانست براي استقلال بازي کند اما خلعتبري نمي‌تواند براي پرسپوليس بازي کند، اظهار داشت: اگر آنها بازيکن‌شان توانسته با اين شرايط بازي کند پس ما هم مي‌توانيم و نبايد مشکلي وجود داشته باشد.

خلعتبري در پاسخ به اين سؤال که در صورت بازي کردن در دربي آيا قول گلزني به هوادارن مي‌دهد، عنوان کرد: هرگز نگفتم به استقلال گل مي‌زنم ابتدا بايد سرمربي صلاح بداند تا در اين ديدار بازي کنم. بازيکن پرسپوليس هستم و اگر يک دقيقه هم به ميدان بروم تمام تلاشم را براي گل‌زني انجام خواهم داد.

وي در پايان در مورد اينکه با چه شماره‌اي بازي مي‌کند، گفت:‌ تصميم گرفتم پيراهن شماره 99 را به تن کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها