کد خبر: ۱۶۱۶۴۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۴     ۱۰ شهريور ۱۳۹۲
هافبک غنايي ميلان با ابراز رضايت از عقد قرارداد با شالکه، از بوندس‌ليگا به عنوان بهترين ليگ فوتبال باشگاهي دنيا ياد کرد.
کوين پرينس بواتنگ پس از آنکه با عقد قراردادي 4 ساله ميلان را براي پيوستن به آبي‌پوشان گلزن‌کرشن ترک کرد، اظهار داشت: خوشحالم که دوباره به خانه‌ام در آلمان برمي‌گردم. بوندس‌ليگا بهترين ليگ دنيا است.

به گزارش تسنيم،بواتنگ 26 ساله که پيش از خروج از بوندس‌ليگا براي هرتابرلين توپ مي‌زد، افزود: يک سال پيش شالکه اين پيشنهاد را به من داد اما گاهي اوقات براي رخ دادن اتفاقات خوب بايد صبر کني و منتظر فرصت‌هاي خوب باشي. همه چيز شالکه عالي است، هواداران پرشور و شوق‌اش، سرمربي جوانش (ينس کلر)، مديرورزشي‌اش (هورست هلد) و... . مي‌دانستم که مي‌خواهم يک روز به اين تيم ملحق شوم.

با وجود بازي براي ميلان در دور مقدماتي ليگ قهرمانان اروپا برابر پي اس وي آيندهوون، بواتنگ مي‌تواند شالکه را در اين فصل در ماموريت اروپايي‌اش در ليگ قهرمانان اروپا همراهي کند.

بواتنگ، هرتابرلين که اولين باشگاه حرفه‌اش بود را در سال 2007 پس از انجام 42 بازي و به ثمر رساندن 4 گل براي اين تيم ترک کرد. او پس از هرتا به تاتنهام پيوست اما در 2 سالي که در اين تيم انگليسي حضور داشت تنها 14 بازي انجام داد. پس از تاتنهام، بواتنگ دوره کوتاهي را هم در بورسيا دورتموند سپري کرد اما به انگليس بازگشت تا براي پورتسموث بازي کند و در نهايت در سال 2010 به ميلان پيوست، تيمي که در 74 بازي براي آن 10 گل به ثمر رساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها