کد خبر: ۱۶۱۴۷۹
زمان انتشار: ۰۰:۱۸     ۱۰ شهريور ۱۳۹۲
به گزارش پایگاه 598، به دنبال مصاحبه تند یکی از نمایندگان تهیه کننده گزارش 22 بهمن قم و تهدید به انتشار فیلمی از جلسه هفته نامه پرتو در شب قبل از سخنرانی لاریجانی، حجت الاسلام روانبخش در یادداشتی از این نماینده مجلس خواست فیلم ادعایی را منتشر کند.
 
جناب آقای حقیقت پور نماینده محترم محلس شورای اسلامی
 
باسلام و احترام
 
هرچند طبق توصیه برخی بزرگان بنا نداشتم به مسایلی که در این شرایط حساس ما را از مسایل اصلی باز می دارد بپردازم ولی  ادعای جنابعالی مبنی بر در اختیار داشتن فیلم اعضای پرتو در ساماندهی غایله 22 بهمن بر این جانب بسیار گران آمد که باز هم مجبور به ارایه جوابیه شدم. در این رابطه تذکر چند نکته ضروری است:
 
1.    از تحویل جوابیه مدیر مسوول هفته نامه پرتو، به هیات رییسه محترم مجلس بیش از دو هفته می گذرد ولی متاسفانه تا کنون برخلاف قانون( ماده 77 آیین نامه داخلی مجلس) قرایت نشده است؛ این در حالی است که جوابیه یکی از آقازاده های آقای هاشمی رفسنجانی، به فاصله چند ساعت از تریبون مجلس قرائت گردید! بدیهی است که طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران همه شهروندان در برابر قانون برابرند. امیدواریم در راستای اجرای قانون و تامین حقوق شهروندی برابر، این جوابیه از تریبون مجلس به سمع ملت شریف ایران و نمایندگان محترم آنان برسد.
 
2.    جنابعالی در آن مصاحبه اظهار داشته اید" در طی بررسی  این مسئله به طور مکرر  با آقای جلالی، رییس دفتر موسسه برای گرفتن وقت تماس گرفته شد تا ملاقاتی داشته باشیم اما آن‌ها به ما گفتند که وقتی ندارند و بعد اظهار کردند که مکتوب درخواست ملاقات خود را بفرستید تا بررسی شود. ما در اسفند ماه درخواست ملاقات به موسسه پرتو دادیم اما مسئولان این موسسه به ما گفتند شاید در اردیبهشت ماه وقت کوتاهی در حد 10 دقیقه به ما بدهند." این درحالی است که تا کنون هیچ درخواست مکتوب و غیر مکتوبی در خصوص برگزاری جلسه با مسئولان این هفته نامه یا اینجانب از طرف کمیته مذکور به دفتر نشریه پرتو واصل نشده است.
 
3.    جنابعالی در پاسخ به جوابیه اینجانب و مدیر مسوول هفته نامه پرتو اظهار داشته اید " اگر بار دیگر خود آقای روانبخش و یا اطرافیانشان از این دست اظهارات فرافکنانه مطرح کنند، فیلم شب 22 بهمن را در اختیار رسانه ها قرار می دهم تا مشخص شود که  در شب 22 بهمن در دفتر حلقه پرتو از چه کسانی با چه تخصص هایی دعوت و چه وظایفی را برای آن ها برای سخنرانی رییس مجلس  تعریف کرده اند." درباره این ادعا، تذکر این نکته لازم است که اینجانب بعد از آن حادثه، طی مصاحبه ای با خبرگزاری فارس علاوه بر محکوم کردن اتفاقات روز یکشنبه سیاه مجلس در خصوص استیضاح وزیر کار و حواشی آن، اتفاقات زشت روز 22 بهمن قم در داخل حرم مطهر را نیز به شدت محکوم کرده ام. بدیهی است که با این سابقه هیچ نقشی در این اتفاقات نداشته ام. از این رو بیش از جنابعالی مشتاقم فیلم ادعایی خود را در اختیار عموم قرار دهید. روشن است عدم انتشار آن، سندی روشن بر خلاف واقع بودن ادعاهای شما خواهد بود.
 
4.     افزون بر این، سوال ما این است که دوستانی که ادعا می کنند از جلسه برگزار نشده در شب قبل از حادثه، فیلمی در اختیار دارند؛ چرا نسبت به جلسه برگزار نشده تهدید به انتشار فیلم می شود ولی از حرکات نابهنجار عده ای ( اشخاص پرتاب کننده مهر و کفش ) در شبستان حرم با وجود ده ها دوربین تصویر یا فیلمی منتشر نمی شود؟ آیا واقعا در این خصوص، تصویر یا فیلمی در اختیار ندارند یا تصاویر آن موجود است ولی انتشار آن را به مصلحت نمی دانند؟!
 
5.    در بندهای 4 و 5، 6و 8 گزارش کمیته از نقش یا اطلاع برخی افراد و مسوولانی که غالبا از ارادتمندان آقای دکتر لاریجانی اند پرده برداشته و تصریح شده است که این افراد قبل از برگزاری سخنرانی نسبت به بر هم زدن جلسه یا پرتاب کفش و مهر مطلع بوده اند و هیچ اقدامی در اطلاع دادن به رییس محترم مجلس یا جلوگیری از آن اعمال نکرده اند! چگونه است که نام این افراد در گزارش کمیته حذف شده و بعد از آن نیز هیچ گونه عکس العملی در این باره از سوی شما و دوستانتان دیده نمی شود ولی این گونه بر نقش هفته نامه پرتو که در این ماجرا هیچ نقشی نداشته است این گونه اصرار ورزیده می شود؟! اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها