کد خبر: ۱۶۱۴۰۱
زمان انتشار: ۲۱:۲۱     ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از دربي‌هاي گذشته درس گرفته‌ايم و قصد داريم با ارائه يک بازي خوب، استقلال را شکست دهيم.
علي دايي در مورد بازي روز جمعه استقلال و پرسپوليس اظهار داشت: اين بازي براي هواداران ما خيلي حساس است و به همين دليل تمام سعي و تلاش خود را انجام مي‌دهيم تا با تمرينات خوب و منظم به امتيازات کامل اين بازي برسيم.

به نقل از فارس، وي افزود: اگر خدا بخواهد مي‌خواهيم با يک بازي خوب در دربي از استقلال استقبال کنيم. سعي مي‌کنيم هر سه امتياز بازي را بگيريم. به بازيکنان پرسپوليس ايمان دارم چون در اين مدت بسيار خوب کار کردند. با حمايتي که روز جمعه از ما مي‌شود مي‌توانيم بازي را ببريم. تمام سعي و تلاش من و بازيکنان اين است که بازي خوب و در حد نام پرسپوليس انجام دهيم و به سه امتياز برسيم.

سرمربي پرسپوليس در مورد دربي هاي نسبتا ناموفق گذشته گفت: ما بايد از هر بازي درس بگيريم. مخصوصا از دربي‌هاي گذشته البته اين دربي با تمام دربي‌هاي گذشته فرق دارد. ما پرسپوليس ديگري هستيم و استقلال هم استقلالي ديگر. انشاءالله با کار کردن روي نقاط قوت و ضعف خودمان روز جمعه سعي مي‌کنيم بهترين استفاده را از نقطه ضعف استقلال ببريم و به سه امتياز برسيم. ما کار خودمان را مي‌کنيم تا دل هواداران ميليوني خود را شاد کنيم.

دايي در پاسخ به سوال ديگري که آيا از استقلال شناخت کافي داريد يا خير گفت: بالاخره استقلال با بازيکناني که دارد تيم بزرگي است و ما اين را مي‌دانيم. از طرفي ديگر استقلالي‌ها کادر فني خوبي هم دارند. من نمي‌توانم در اين مورد هيچ حرفي بزنم. مطمئن باشيد بازي خيلي سختي را در پيش داريم اما از طرفي ديگر اين بازي براي ما اهميت زيادي دارد. ما مي‌خواهيم از جمع بالا‌نشينان عقب نمانيم.

وي افزود: مطمئن باشيد در اين بازي نيز بازيکنان با تمام وجود بازي خواهند کرد تا جزو بالانشينان ليگ برتر باشيم. درست است دربي سه امتياز دارد اما برد اين بازي از لحاظ روحي و رواني مي‌تواند تيم ما را براي آينده بسيار پرانگيزه‌تر کند. اميدوارم که همه بازيکنانمان را تا جمعه در اختيار داشته باشيم تا بعد از بازي با فولاد پيروزي ديگرمان را جشن بگيريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها