کد خبر: ۱۶۱۳۹۲
زمان انتشار: ۲۱:۱۶     ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
مهاجم تيم ملي فوتبال کشورمان که در آستانه ثبت قرارداد رسمي با پرسپوليس است از ارسال پول رضايت‌نامه‌اش به امارات توسط اين باشگاه خبر داد.
محمدرضا خلعتبري در خصوص آخرين وضعيت خود گفت: باشگاه پرسپوليس پول رضايتنامه‌ام را به امارات فرستاد و ديگر مشکل خاصي وجود ندارد. اين کار امروز صورت گرفت و به زودي قراردادم را با پرسپوليس ثبت خواهم کرد. بحث اصلي اين بود که باشگاه عجمان پول رضايتنامه را بگيرد و خوشبختانه باشگاه پرسپوليس هم اين پول را به امارات فرستاد.

به نقل از تسنيم، او در پاسخ به اين سوال که آيا بابت صدور ITC و حرف و حديث هاي اخير در مورد اينکه نمي‌تواند تا نيم فصل بازي کند، عنوان کرد: من از اين بابت نگراني ندارم. ITC من نهايتاً تا 3 روز ديگر مي‌رسد و از طرفي مشکل بازي کردن هم ندارم. مسئولان باشگاه پرسپوليس هم در اين خصوص اقدامات لازم را انجام دادند و من آماده بازي در پرسپوليس هستم.

خلعتبري که امروز درگير کارهاي اداري براي پيوستن به پرسپوليس است در خصوص وضعيت مصدوميتش تاکيد کرد: خوشبختانه مصدوميتم برطرف شده و اگر شرايط مهيا باشد و کادر فني صلاح بداند مشکلي براي بازي با استقلال ندارم و مي توانم در دربي بازي کنم. من دوست دارم به پرسپوليس کمک کنم و اميدوارم اين اتفاق رخ دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها