کد خبر: ۱۶۱۳۹۰
زمان انتشار: ۲۱:۱۴     ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
مهاجم مس کرمان که در فصل گذشته با گلزني‌هاي فراوانش و هت‌‌تريک‌هاي پشت سر همش براي خودش اسم و رسمي دست و پا کرده بود در اين فصل دچار بدشانسي شده و هنوز نتوانسته آنطور که بايد و شايد براي مس کار کند.
مهاجم مس کرمان که در فصل گذشته با گلزني‌هاي فراوانش و هت‌‌تريک‌هاي پشت سر همش براي خودش اسم و رسمي دست و پا کرده بود در اين فصل دچار بدشانسي شده و هنوز نتوانسته آنطور که بايد و شايد براي مس کار کند. مصطفي شجاعي مهاجم مس معتقد است که بدشانسي‌ها تمام مي‌شود مصاحبه سايت گل را با او بخوانيد.

-مثل اينکه مس طلسم شده است؟

ما هم نمي‌دانيم چرا اينطور نتيجه مي‌گيريم واقعا خسته شده‌ايم ما در اکثر بازي‌ها سوار بر بازي هستيم و خوب کار مي‌کنيم اما توپ‌هايمان توي گل نمي‌رود بدشانسي گريبانمان را گرفته اما هميشه اينطور نيست و مطمئن باشيد به زودي روي دور مي‌افتيم.

-کسي انتظار نداشت شما در خانه به ملوان ببازيد؟

ما همگي براي برد به ميدان رفته بوديم و هدفمان يک برد پرگل بود، ملوان هيچ حرفي براي گفتن نداشت و فقط روي ضدحملات دروازه ما را باز کرد. مطمئنن باشيد اگر در شرايط عادي با اختلاف 4 گل ملوان را مي‌برديم نمي‌دانم چرا دراين بازي توپ‌هاي ما به گل نمي‌رفت. قسمت بود و من هم به ملوان احترام مي‌گذارم اميدوارم طلسم نبردن را زودتر بشکنيم و با يک برد شادي را به کرمان بياوريم.

-بعد از تعويض ناراحت بودي و حتي قلمبند خود را به زمين کوبيدي، ناراحتي‌ات از تعويض بود يا چيز ديگر؟

به هيچ عنوان از تعويض خودم ناراحت نبودم در بازي قبلي هم زودتر از اين از زمين خارج شدم من ناراحتي‌ام از اين بود که چرا نتوانستم براي تيمم گلزني کنم. مردم منتظر شادي هستند و از من انتظار درارند و من وقتي يکي، دو موقعيت را دراين بازي از دست دادم و هنگام تعويض از دست خودم عصباني بود که چرا نتوانستم گلزني کنم. من هميشه به تصميم مربي تيم احترام مي‌گذارم و از تعويض ناراحت نمي‌شوم.

-در گلزني امسال موفق نبودي؟

راستش هنوز پاس درست حسابي براي من نيامده تا حداقل بزنم بيرون اما درست مي شود و دوباره مي شوم همان مصطفي اي که هواداران دوست دارند.

-به نظرت مشکل مس کجاست؟

مشکل مس عدم هماهنگي است و اينکه بازيکنان جديدي به تيم اضافه شده‌اند که همين امر باعث مي‌شود که تيم به زمان احتياج داشته باشد تا هماهنگ شود. اميدوارم اين مشکل هر چه زودتر حل شود تا دوباره همان مس هميشگي را مردم شاهد باشند.

-حال آقاي مهدي محمدي چطور است؟

متاسفانه حال ايشان اصلا خوب نيست و ضريب هوشي ايشان روي 3 است. فقط بايد دعا کنيم تا ايشان زودتر به سلامتي خودشان برسند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها