کد خبر: ۱۶۱۳۶۷
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران نسبت به بیانیه سرمربی تیم ملی واکنش نشان داد.
مهدی تاج در گفت و گو با فارس در مورد بیانیه اخیر کارلوس کی‌روش علیه وی و سازمان لیگ که اعلام کرده صحبت های تاج خلاف واقع است، اظهار داشت: من اصلا قصد مقابله با کی‌روش را ندارم. من مسئول سازمان لیگ هستم و خیلی سخت از سازمان لیگ دفاع می کنم. دفاعی هم که می کنم کاملا منطقی است. من در مطالعاتم تیم ملی و برنامه هایش را می بینم. سال گذشته هم قوی ترین حمایت را من از تیم ملی کردم و تحت تاثیر هیچ چیزی هم قرار نگرفتم.

وی افزود: برای حمایت از تیم ملی بدترین برنامه را برای سپاهان در نظر گرفتم و این تیم آسیب دید اما من پای برنامه ای که داده بودم ایستادم و الانم هم حرفم این است که من همان تاج هستم و سخت از برنامه های سازمان لیگ دفاع می کنم.

تاج تصریح کرد: من خلاف واقع صحبتی نکرده ام و کفاشیان هم شاهد این مسئله است. کی‌روش پیشنهاد داد و گفت لیگ و جام حذفی بدون ملی پوشان برگزار شود و من گفتم نمی توانم به تنهایی این پیشنهاد را بپذیرم. کی‌روش خودش گفت که این پیشنهاد را با مدیران باشگاه ها در میان می گذارم و ما هم استقبال کردیم. او می گوید بین تیم ملی و باشگاه ها باید یکی در اولویت باشد. من واقعیت را گفتم و چیزی خلاف واقع به مردم نگفتم و به اذهان عمومی خلاف واقع نگفتم. اتفاقا خود آقای نبی جلسه ای را برای روز دوشنبه در نظر گرفت تا کی‌روش با مدیران باشگاه ها صحبت کند.

رئیس سازمان لیگ تاکید کرد: کی‌روش در بیانیه خود آورده است که نگفته برگزار نشدن جام حذفی پیشنهاد اوست اما من از همین بیانیه او استقبال می کنم و می گویم که جام حذفی و لیگ را با حضور ملی پوشان تمام و کمال برگزار می کنیم و هر دو مسابقه را تا 20 فروردین به پایان می بریم. باز هم تاکید می کنم حرف خلاف واقع نگفتم و کفاشیان خودش شاهد است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها