کد خبر: ۱۶۱۳۴۲
زمان انتشار: ۱۷:۴۹     ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری یک زوج جوان در حین سرقت دوچرخه خبر داد و گفت: سارقان به 40 فقره سرقت اعتراف کردند.

رسول مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از دستگیری سارقان دوچرخه در همدان خبر داد و اظهار داشت: در هفته گذشته مأموران پرتلاش آگاهی همدان موفق شدند یک زن و شوهر را در حین سرقت دوچرخه دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه این سارقان مدت‌ها در این زمینه مشغول به فعالیت بودند، گفت: این زوج جوان بعد از دستگیری، به بیش از 40 فقره سرقت دوچرخه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: متهمان بعد از تشکیل پرونده روانه مراجع قضایی شدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه پلیس آگاهی تعداد دو نفر سارق منزل را نیز دستگیر کرد، ابراز داشت: این متهمان به بیش از چندین فقره سرقت از منازل بالای شهر همدان اعتراف کردند.

*دستگیری کیف‌قاپ‌ها در همدان

مرادی از دستگیری یک نفر کیف‌قاپ توسط یگان امداد انتظامی شهرستان همدان خبر داد و افزود: این افراد در حین تقسیم اموال مسروقه به دام پلیس افتادند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه طرح نقطه‌ای ارتقای امنیت اجتماعی در حوزه کلانتری 14 همدان انجام شد، ابراز داشت: در این طرح تعداد 14 دستگاه موتورسیکلت متخلف و تعداد سه دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه تأمین امنیت و آسایش شهروندان یکی از وظایف نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: پلیس در این راستا تمام سعی خود را معطوف کرده و با اجرای طرح‌های مختلف مانع از قدرت‌نمایی متخلفان می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها