کد خبر: ۱۶۱۰۷۵
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۰۸ شهريور ۱۳۹۲
سرمربی سپاهان گفت: با رعایت احترام به داماش به دنبال سه امتیاز این بازی هستیم.
ایسنا، زلاتان کرانچار در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر داماش، گفت: سپاهان در بازی فردا ، امید ابراهیمی و اروین کولکو را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار ندارد. این بدین معنی نیست که ما میل به پیروزی نداریم. اگر یادتان باشد در بازی آخر فصل گذشته ما سه امتیاز را می‌خواستیم و داماش هم برای سقوط نکردن به دنبال این سه امتیاز بود. شباهت این بازی نسبت به آن بازی برای ما این است که آن بازی ما را در کورس قهرمانی نگه می داشت و این بازی هم می‌تواند ما را در بالای جدول نگه دارد.
وی ادامه داد: داماش تیم خوبی است، آنها در هفته‌ قبل پیروز شدند و با انگیزه به دیدار ما می آیند. ما هم تیم خوب صبا را بردیم و با رعایت احترام به حریف باید بگویم که ما فردا به دنبال سه امتیاز بازی هستیم.

کرانچار اظهار کرد: من در مورد مساله جباری با رسانه‌ها صحبت کرده‌ام و همه از این مساله با خبرند. ما از نظر بازیکن کمبودی نداریم و ایشان را در اختیار خودش قرار دادیم که آیا می‌خواهند برای ما فوتبال بازی کنند یا خیر. ولی هنوز هم خبری از جباری نیست.

کرانچار در ادامه گفت: با آنچه که جباری داشت رفتار می‌کرد و تصمیمی که من و باشگاه گرفتیم این بود که جباری مدتی از فوتبال دور باشد و بعد تصمیم بگیرد که اصلا می‌خواهد فوتبال بازی کند یا خیر؟

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا حضور نویدکیا در سپاهان باعث جدایی جباری شده است؟ گفت: نویدکیا در پستی متفاوت‌تر از جباری بازی می‌کند. او کاملا یک پست جلوتر از جباری بازی می‌کند و این مساله اصلا ربطی به ایشان ندارد.

سرمربی سپاهان همچنین در مورد عدم استفاده از یعقوب کریمی، گفت: ایشان به دلیل آسیب دیدگی‌ که در پایان فصل گذشته داشته‌اند و همچنین آسیب دیدگی‌ که در ابتدای فصل برای شان پیش آمد، در حال آماده شدن هستند و کم‌کم به تیم اضافه می‌شوند. در واقع من هیچ وقت با بازیکنم بحث و مشاجره نمی‌کنم و وظایف بازیکن طبق قرارداد مشخص شده است. من بازیکنانی را که آماده و در قالب تاکتیک تیمی قرار می‌گیرند را به میدان می‌فرستم، چون باشگاه از من انتظار نتیجه‌ دارد. اگر بازیکنی نخواهد طبق قراردادش رفتار کند، دچار مشکل می‌شود.

وی در مورد تعطیلی لیگ و مسائل تیم ملی ، اظهار کرد: البته چرایی این مساله که کمپ تیم ملی لغو شد را نمی‌دانم، ولی بر اثر تجربه‌ای که در تیم ملی کرواسی دارم، باید بگویم که ما مسابقات را در روزهایی که فیفا مشخص کرده بود، برگزار می‌کردیم و سعی می‌کردیم که بازیکنان در شرایط تمرینی در باشگاه‌شان باشند و لیگ کشور به صورت منظم در حال انجام بود. فقط در مواقعی که بازی‌های دوستانه یا مقدماتی رسمی داشتیم آنها را در اختیار می گرفتیم و تمامی کمپ‌ها و اردوهای طولانی مدت خود را در پایان مسابقات برگزار می‌کردیم.

وی در پایان گفت: ما در جام حذفی سال قبل قهرمان شدیم و انتظار از ما بالاست. کیفیت لیگ امسال نسبت به پارسال کمتر نیست، بلکه رقابت‌ها سنگین‌تر و فشرده‌تر شده است. ما نسبت به لیگ پارسال تا به الان سه امتیاز عقب‌تر هستیم. من قطعا فردا انتظار همان داماشی را دارم که مقابل استقلال ظاهر شد که حداقل شایسته مساوی بود و از بازیکنان خودم انتظار دارم که با انگیزه فراوان جلوی داماش ظاهر شوند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها