کد خبر: ۱۶۱۰۶۷
زمان انتشار: ۰۰:۰۰     ۰۸ شهريور ۱۳۹۲
ابراهیم‌زاده:
طالب‌لو برابر فولاد خوب بازی کرد. من اعتقاد دارم ما دو دروازه‌بان خوب داریم که مثل سایر پست‌ها بر اساس شرایط بازی آنها را انتخاب می‌کنیم. امیدوارم که این کار ما به موفقیت تیم کند.

سایت گل-منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی تیم راه‌آهن سورینت این روزها به شدت تحت فشار قرار دارد. او که با کارنامه‌ای موفق به راه‌آهن آمد تا حسرت آسیائی شدن این تیم را پایان دهد، نتوانست شروعی موفق داشته باشد و از شش دیدار تنها 5 امتیاز بدست آورد تا نتواند انتظارات را برآورده سازد و راهی حاشیه شود. حالا راه‌آهن گسترش فولاد را پیش رو دارد تا با پیروزی بر این تیم موقتا بحران را ریشه کن کند و به انتظار روزهای خوش آینده بنشیند. ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر گسترش فولاد، درباره شرایط این دیدار و البته شرایط بازیکنانش، گفت:

مصاف با گسترش فولاد، بحران ریشه‌کن می‌شود؟

چند روز اخیر را خیلی خاص رد کردیم، چندین بار بازی استقلال برابر خودمان را تماشا کردم و به این نتیجه‌ رسیدم که روز به روز شکل فوتبالی بازیکنان ما بهتر می‌شود. البته همه می‌دانیم که مهم نتیجه‌ بازی است و نیاز است تا ما تمرکز بیشتری داشته باشیم تا از لحاظ نتیجه‌گیری هم وضیتمان مطلوب باشد. من پس از دیدار برابر استقلال گفتم، داوری در این دیدار عملکرد خوبی داشت. اما در برنامه «90» دیدیم که گل دوم استقلال به ما اصلا کرنر نبود. با این حال بحثی نیست و آنها با تجربه بالایشان ما را بردند. فکر می‌کنم گسترش فولادی‌ها هم تیم خوبی باشند و ما هم در این مدت تلاش ‌کرده‌ایم تیم را از نظر فکری و ذهنی آماده‌تر کنیم. جوانان گسترش فولاد برای نتیجه‌ گرفتن به میدان می‌آیند، اما ما هم می رویم تا در این دیدار به روند ناکامی‌ها خاتمه دهیم.

سیستم‌ها فقط عدد هستند؛ با نظر علی دایی موافق هستید؟

وقتی می گوییم با فلان استراتژی در میدان حاضر می‌شویم، پس به تاکتیک و استراتژی اعتقاد داریم. من اعتقاد دارم که سازمان تیمی از همه چیز مهم‌تر است. هر مربی استراتژی خاص خودش را دنبال می‌کند و من فکر می‌کنم سیستم‌ یک عدد است و ممکن است جابجا شود. با این حال ما همه تلاشمان در تاکتیک تیمی و مهره چینی رسیدن به نتیجه‌ است و امیدوارم برابر گسترش فولاد هم با استراتژی به میدان برویم که موفق باشیم.

راه‌آهن؛ استعداد لازم برای موفقیت را دارد؟

ما به بازیکنان گفته ایم که توانایی‌هایی بالایی دارند. ما در مجموع هر چه که کرده‌ایم به نفع بازیکنان و باشگاه ‌کرده‌ایم. برای ضعف‌هایمان هم تمرین می‌کنیم تا آنها را برطرف کنیم و به نتیجه‌گیری نزدیک‌تر شویم.

عملکرد نامطلوب خریدهای ابراهیم‌زاده؛ دلیل این امر چیست؟

دوستی مثال می‌زد که یک بازیکن 10 سال مثل یک درخت در جایی شکل گرفته است، شما چطور در دو، سه ماه می‌خواهید آن را تغییر دهید؟ به هر حال من اعتقاد دارم که صبور بودن کمک می‌کند تا همه چیز حل شود. مثلا بازیکنی مثل رامین رضائیان که در صبا بوده و یا میلاد نوری که شاید به جو آن تیم و فکر آن تیم عادت کرده بودند، اما آن چیزی که ما حس می‌کنیم این است که روز به روز بازیکنان به تفکرات ما نزدیک‌تر می‌شوند و مطمئنا به آنچه که هدفمان است نزدیک می‌شویم.

گسترش فولاد و خط حمله‌ای قوی؛ برنامه‌ای برای مقابله دارید؟

ما کارهایمان را انجام می‌دهیم و فکر می‌کنم با آنالیزهای صورت گرفته این مساله را بتوانیم کنترل کنیم. از شما متشکرم که سوالات فنی می پرسید و اعتقاد دارم که این سوال‌های شما به فوتبال ایران کمک می‌کند. از سویی فکر می‌کنم که آوردن شادابی به تیم زمان می‌برد و سریع نمی‌توان شادابی را به تیم آورد.

وحید طالب‌لو؛ از عملکرد این سنگربان رضایت دارید؟

من به طور کلی نظرم راجع به دروازه‌بانی می گویم. دروازه‌بانی مانند رانندگی است. شما بعد از مدتی بدون نگاه کردن به دنده، دنده عوض می‌کنید. اگر مدت‌های زیادی پشت فرمان ننشینید رانندگی را فراموش نمی‌کنید، فقط کمی رانندگی‌تان کند می‌شود. دروازه‌بانی هم همین طور است و طالب‌لو برابر فولاد خوب بازی کرد. من اعتقاد دارم ما دو دروازه‌بان خوب داریم که مثل سایر پست‌ها بر اساس شرایط بازی آنها را انتخاب می‌کنیم. امیدوارم که این کار ما به موفقیت تیم کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها