کد خبر: ۱۶۰۹۸۰
زمان انتشار: ۱۶:۵۳     ۰۶ شهريور ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: خلعتبري اول از دفاع تيم ملي رد شود و بعد که به رحمتي رسيد ببينيم چه کاره است.

حنيف عمران‌زاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرين شرايط تيم استقلال قبل از بازي با استقلال خوزستان و اظهارات محمدرضا خلعتبري صحبت‌هاي زير را انجام داد:

*ديدارتان هم که به تعويق افتاد؟

دست آقاي تاج درد نکند چون اگر قرار بود پنجشنبه بازي کنيم فشار زيادي را بايد تحمل مي‌کرديم. البته فکر مي‌کنم اگر بازي با راه‌آهن يک روز عقب مي‌افتاد خيلي به نفع ما مي‌شد ولي در هر صورت اين تصميم هم باعث شد تا از لحاظ روحي و بدني شرايطمان بهتر شود.

* بازي سختي هم در خوزستان داريد؟

صد در صد همينطور است، استقلال خوزستان در وهله اول يک مربي خوب دارد و از ترکيب تيمي جوان و با تجربه‌ سود مي‌برد. دو، سه استقلالي هم در آن تيم حضور دارند که مبعلي و ميداودي هستند و فکر مي‌کنم ميداودي براي اين مسابقه خيلي انگيزه داشته باشد و قطعاً‌ کار سختي مقابل او داريم.

* فکر مي‌کني هدف کادر فني با توجه به ديدار هفته بعد سه امتياز است؟‌

ما بايد از همه بازي‌ها سه امتياز بگيريم ديگر بازي داخل و يا خارج از خانه برايمان فرقي ندارد و بايد به نتيجه مطلوب برسيم.

* ظاهراً مجيدي هم به خاطر مصدوميت به اين بازي نمي‌رسد؟

همينطور است، البته خسرو حيدري هم کم استراحت کرده و کادر فني به خاطر اينکه اين بازيکن هم بعد از مصدوميتش مرتب فوتبال بازي کرده به او استراحت داده است.


 

* جريان اين شوخي هاي تو با رحمتي در تمرينات چيست. چند روز پيش رحمتي به سمت تو نيزه پرتاب کرد.

بارها گفته ام که من و رحمتي خيلي با هم صميمي هستيم. چند سال هم اتاق بوديم و با هم رفت و آمد خانوادگي هم داريم. من به او مي گويم پسرم ولي او بيشتر تاکيد دارد به من بگويد پسرم. نيزه را به سمت من زد که من جا خالي دادم. کلا من جا خالي دادنم خوب است. هر چه دوست دارد به من مي‌گويد من هم جا خالي مي دهم.ولي اتفاقا جا خالي دادن او خوب نيست!

* بگذريم. هفته بعد هم که دربي داريد‌؟

اين بازي اسمش دربي است ولي سه امتياز بيشتر ندارد. قبول دارم که تماشاگران هر دو تيم روي اين مسابقه حساس هستند و پيروزي در اين بازي برايشان مهم است.

* حتماً شنيده‌اي که خلعتبري مدعي شده اگر 5دقيقه بازي کند به رحمتي گل مي‌زند.

واقعاً؟ حتماً خلعتبري شوخي کرده است، چون او با رحمتي خيلي رفيق است.

* اما به هر حال رفاقت در جاي خود و کُري درون زمين هم جاي خود را دارد؟

مهدي رحمتي اين روزها هم شرايط روحي خوبي دارد و هم عملکردش خوب بوده است. خودش هم مي‌داند که در بازي دربي چه حساسيتي روي پست او وجود دارد و من هم همانطور که در همه شرايط زندگي‌اش به او کمک کرده‌ام در آن بازي هم به رحمتي کمک مي‌کنم اما بايد بگويم خلعتبري اول از مدافعان تيم ملي عبور کند بعد از آن تازه به رحمتي مي‌رسد! (با خنده)

* يعني مدافعان استقلال اجازه خودنمايي به او را نمي‌دهند؟

(باز هم مي‌خندد).خلعتبري اول از مدافعان تيم ملي بگذرد بعد که به رحمتي رسيد ببينيم چه کاره است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها