کد خبر: ۱۶۰۹۷۹
زمان انتشار: ۱۶:۵۲     ۰۶ شهريور ۱۳۹۲
نبايد به شرايط حريف توجه كنيم در ضمن قرار نيست با 6 بازي در مورد عيار يك تيم قضاوت كرد و بايد تا نيم فصل صبر كنيم و بعدا در مورد ماهيت تيم ها قضوات داشته باشيم.
فرزاد حاتمي مهاجم فولاد خوزستان كه حالا بايد با پيراهن اين تيم مقابل پرسپوليس قرار بگيرد،تاكيد مي كند كه علي دايي هميشه براي او الگو بوده است.

حاتمي در گفت و گو با فوتبال ايران در خصوص تقابل با تيم دايي مي گويد:او هميشه براي من الگو بوده و دايي را از لحاظ فني و اخلاقي قبول داشتم.يادم مي آيد كه 19 سالم بودم و در تيم فجر سپاه سرباز بودم،آن زمان دايي در سايپا بود و من او را ديدم.به دايي گفتم كه دوست دارم تبديل به بازيكن خوبي شوم و او هم گفت اگر تمرين كمي و توكلت به ائمه باشد مي تواني فوتباليست خوبي شوي.من دايي را قلبا دوست دارم و اين خاطره دقيقا يادم است.

او در ادامه در خصوص بازي با پرسپوليس تاكيد مي كند:نبايد به شرايط حريف توجه كنيم در ضمن قرار نيست با 6 بازي در مورد عيار يك تيم قضاوت كرد و بايد تا نيم فصل صبر كنيم و بعدا در مورد ماهيت تيم ها قضاوت داشته باشيم.پرسپوليس مي خواهد نوار بردهاي ما را قطع كند و به صدر جدول نزديك شود ولي ما هم دوست داريم دوباره برنده شويم.پيش بيني نتيجه سخت است ولي هر تيمي بيشتر بدود و بيشتر از فرصت ها استفاده كند در نهايت برنده خواهد شد.

از حاتمي در خصوص سابقه اش در گل زدن به پرسپوليس سوال مي كنيم كه مي گويد:من با پيراهن تراكتور و صبا سه گل به پرسپوليس زدم ولي با استقلال و سپاهان گل نزدم.در اين بازي هم تلاش مي كنم تا براي تيمم مفيد باشم و مهم اين است كه بازي تاثيرگذاري را انجام دهم،در ضمن سعي مي كنم اگر هم فرصتي داشتم تبديل به گل كنم.در اين بازي مقابل محسن بنگر بازي مي كنم كه در سپاهان با هم كري داشتيم و حتي در تمرينات هم بزن بزن مي كرديم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها