کد خبر: ۱۶۰۹۷۸
زمان انتشار: ۱۶:۵۲     ۰۶ شهريور ۱۳۹۲
من هميشه خودم را يک استقلالي مي دانم و اين تيم را دوست دارم. از افرادي که برخي از آنها رفته اند و برخي هنوز هستند دلخور هستم. بعد از مصدوميتم اصلا براي باشگاه استقلال مهم نبودم.
ميلاد ميداودي مهاجم تيم فوتبال استقلال خوزستان حالا بايد مقابل تيم سابقش قرار بگيرد.او با ناراحتي از استقلال جدا شد و اين موضوع در حرف هايش حس مي شود. او درباره ديدار با استقلال و رويارويي با تيم سابقش حرفهاي جالبي مي زند كه مي خوانيد.ميداودي در اين بازي انگيزه زيادي براي گلزني به استقلال دارد.



بعد از باخت مقابل فولاد چه شراطي داريد؟

ما نبايد به فولاد مي باختيم. اين موضوع خيلي براي من ناراحت کننده است. موقعيت هاي زيادي در اين بازي داشتيم اما نتوانستيم از آنها استفاده کنيم. درست برعکس فولاد که از همه موقعيت هاي خود به خوبي استفاده کرد اما الان وضعيت خوبي داريم و براي بازي با استقلال آماده هستيم.



چرا تيم تان نتايج خوبي نگرفته؟

اشتباهاتي که در بازيهاي اخير داشتيم باعث نتايج بد ما شده. در برخي از بازيها نبايد مي باختيم و بايد بازي مساوي مي شد.



براي بازي با استقلال چه شرايطي داريد؟

ما به خوبي مي دانيم بازي با استقلال چقدر سخت است حتي اگر ميزبان باشيم. استقلال تيم خيلي خوبي بسته و ما نياز شديد به 3 امتياز اين بازي داريم. شرايط استقلال خوزستان جوري است که ما چاره اي جز شکست دادن استقلال نداريم. نتايج خوبي نگرفته ايم و چيزي هم براي از دست دادن نداريم.



هنوز از استقلالي ها دلخور هستي؟

نبايد باشم؟ من حرفم را رک و راست مي زنم. بله از استقلالي ها دلخور هستم.



اين دلخوري انگيزه ات را بيشتر مي کند؟

من هميشه خودم را يک استقلالي مي دانم و اين تيم را دوست دارم. از افرادي که برخي از آنها رفته اند و برخي هنوز هستند دلخور هستم. بعد از مصدوميتم اصلا براي باشگاه استقلال مهم نبودم. انگار نه انگار که ميلاد ميداودي در استقلال مصدوم شد. بعد از مصدوميت هيچکس سراغم را نگرفت. راستي به من بگوييد اميد رفت و برگشت کجاست؟ کسي که به خاطر استقلال پايش را داد الان کجاست؟ با او چکار کردند که مجبور شد از فوتبال خداحافظي کند؟ قانون فوتبال ايران همين است. در هيچ کجاي دنيا با مصدومان اينطور برخورد نمي کنند و فقط در ايران اين اتفاق نمي افتد. فقط يک چيز را بگويم که من آخرين فوتباليسيتي نيستم که باشگاه استقلال با او اينطور برخورد کرد. باز هم اين اتفاقات براي بازيکني که مصدوم شود رخ خواهد داد.

قبول داري در آن دربي که گل زدي بدشانس بودي که استقلال باخت و گرنه با تو بهتر از اين رفتار مي شد؟

واقعا نمي دانم. از آن روزها خيلي گذشته است. ديگر به اتفاقات آن موقع فکر نمي کنم. الان بازيکن استقلال خوزستان هستم و براي اين تيم بازي مي کنم. در استقلال خيلي به من کم لطفي شد. آقايان فرودگاه دنبال من آمدند و اما يادشان رفت.



قبول داري ممکن است در استقلال خوزستان به چشم نيايي؟

نه مطمئن باشيد که اينطور نمي شود. من تمام تلاشم را مي کنم که به تيم ملي دعوت شوم و همه چيز به نظر کي روش برمي گردد. کي روش در يک دوره به من لطف داشت و به تيم ملي دعوتم کرد اما بعد که در استقلال بازي نکردم و شرايطم خوب نبود ديگر دعوت نشدم اما امسال تمام تلاشم را مي کنم تا کي روش شرايط خوبم را ببيند.



سمت نيمکت استقلال مي روي؟

اين موضوع جزو مسايلي نيست که به آن فکر کنم.



گل بزني خوشحالي مي کني؟

من هنوز خودم را استقلالي مي دانم. اينجا هم استقلال است و گل بزنم حتما خوشحالي مي کنم.



درست است که تو داري با مصدوميت بازي مي کني؟

هنوز که هنوز است پايم شرايط خوبي ندارد. 4 تا پيچ درون پايم قرار دارد که هنوز فرصت نکرده ام آنها را خارج کنم. اين پيچها باعث شده اند شراط قبل از مصدوميتم را نداشته باشم اما با همين پيچها هم گل مي زنم.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها