کد خبر: ۱۶۰۹۷۷
زمان انتشار: ۱۶:۴۹     ۰۶ شهريور ۱۳۹۲
هافبک هجومي تيم فوتبال پرسپوليس که پس از غيبت مقابل نفت تهران حالا آماده بازي است، تاکيد کرد شکست دادن فولاد در آستانه دربي اهميت زيادي براي سرخپوشان دارد.
به گزارش 598،پيام صادقيان در گفت‌وگو با تسنيم در خصوص بازي پرسپوليس برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: بازي بسيار سختي است و فولاد تصادفي صدرنشين نشده است. فولادي‌ها تيم خوب و هماهنگي دارند و مي‌توانند براي ما دردسرساز شوند اما ما در ورزشگاه آزادي قرار نيست امتياز از دست بدهيم و به همين خاطر با تمام وجود به ميدان خواهيم رفت.

هافبک هجومي تيم فوتبال پرسپوليس خاطر نشان کرد: قبول داريم که هواداران هم نگران هستند اما آنها بايد به بازيکنان و کادر فني اعتماد داشته باشند. مطمئن باشيد پرسپوليس با دايي نتيجه مي‌گيرد. در اين مورد شک نداشته باشيد.

وي در خصوص 2 بازي حساس تيمش مقابل فولاد و استقلال که نقش زيادي در بهبود وضعيت پرسپوليس دارد، افزود: در حال حاضر اصلاً به استقلال فکر نمي‌کنيم، چون بازي با فولاد سختي‌هاي خاص خودش را دارد و شکست دادن اين تيم کمتر از بُردن دربي نيست. اگر فولاد را ببريم خودمان را به صدر جدول نزديک مي‌کنيم و مهم اين است که صدرنشين را مي‌بريم و به 2 امتيازي آنها مي‌رسيم.در ضمن براي بازي با استقلال هم روحيه خواهيم گرفت.

صادقيان در خصوص پيوستن خلعتبري به پرسپوليس افزود: با محمدرضا در ذوب‌آهن همبازي بودم و شناخت کاملي از بازي هم داريم. خلعتبري با تجربه‌اش خيلي مي‌تواند به پرسپوليس کمک کند. او بازيکن خوبي است و از آمدنش به پرسپوليس خيلي خوشحالم. من از چند سال پيش سبک بازي خلعتبري را دوست داشته‌ام و خيلي‌ها مي‌گويند که شبيه او هستم.

وي در پايان در خصوص نگراني هواداران پرسپوليس تاکيد کرد: به هواداران حق مي‌‎دهيم که ناراحت باشند و پيروزي بخواهند اما بايد به بازيکنان هم حق داد. آنها تمام تلاش خود را مي‌کنند و هواداران اصلاً شک نداشته باشند که شرايط تيم خيلي بهتر خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها