کد خبر: ۱۶۰۹۶۹
زمان انتشار: ۱۶:۲۳     ۰۶ شهريور ۱۳۹۲
كسي تعهد نداده كه خلعتبري هميشه فيكس باشد. من هم نگران خودم نيستم چون مي‌دانم دايي قبولم دارد
به گزارش 598 به نقل از سایت گل- بعد از آن دو بازي انتقادبرانگيز، هادي نوروزي را ديگر در تركيب يازده نفره پرسپوليس نديديم. او چند هفته‌اي هست كه جايش را به جوان‌هاي تازه‌وارد تيم داده و خودش از نيمكت به تماشاي بازي‌هاي پرسپوليس مي‌نشيند. بدتر از همه اينكه با آمدن خلعتبري جاي او در تركيب تنگ‌تر هم مي‌شود و شايد ديگر فرصت چنداني براي بازي نصيبش نشود. هر چند كه خودش نگران اين اتفاق احتمالي نيست و با اطمينان مي‌گويد كه دوباره در پرسپوليس فيكس خواهد شد؛ آن‌هم خيلي زود و پيش از دربي پيش رو. نوروزي البته همه تمركز امروزش را گذاشته روي بازي با فولاد و وعده پيروزي پرسپوليس در اين نبرد را هم داده است. این مصاحبه را به نقل از ایران ورزشی بخوانید .

اگر خرافاتي باشيم بايد بگوييم بازي با فولاد، نوبت برد پرسپوليس است!
به قول خودتان اينها خرافات است و نبايد جدي‌شان گرفت ولي خب ما در اين بازي هم مثل هميشه براي بردن به زمين مي‌رويم و هر چقدر لازم باشد مي‌جنگيم تا سه امتياز را بگيريم.
اما فولاد صدرنشين است و بردنش نمي‌تواند به اين آساني باشد كه مي‌گويي.
فولاد صدرنشين است ولي فراموش نكنيد كه ما هم پرسپوليس هستيم و قدرت هر كاري را داريم. اين بازي هر چقدر هم سخت باشد كه هست، ما براي بهتر شدن جايگاه‌مان در جدول به امتيازهايش خيلي نياز داريم و بايد ببريم. چاره ديگري هم نداريم.
يعني پرسپوليس به اين آمادگي رسيده كه بشود از بردش مطمئن بود؟
اول بايد بگويم باخت هفته قبل‌مان از روي بدشانسي بود، نه ناآمادگي. ما آماده بوديم. فقط تيم بايد هماهنگ‌تر مي‌شد كه فكر كنم ديگر چنين مشكلي هم نداشته باشيم. تمرين‌هاي سفت و سختي را انجام مي‌دهيم و دايي هم با صحبت‌هاي اين چند روزش روحيه را به تيم برگردانده. مي‌خواهيم اين بازي 6 امتيازي را ببريم و به بالاي جدول برسيم.
اتفاقا فولادي‌ها هم خيلي مطمئن از پيروزي‌شان در اين بازي حرف مي‌زنند!
بالاخره آنها هم نمي‌خواهند بازنده باشند. مسلما فولاد تيم خوبي است و بازيكنان خوبي هم دارد اما آنها هميشه براي بازي با پرسپوليس استرس دارند. اگر هم حرف از برد زده‌اند، به خاطر همين استرس و ترس‌شان از باخت است و ما مي‌توانيم از اين وضعيت استفاده كنيم و بازي را ببريم.
قبول داري كه پرسپوليس در بازي‌هاي خانگي و خارج از خانه دو تيم متفاوت است؛ يا به قول منتقدان دو رو دارد؟
نمي‌شود گفت پرسپوليس دو رو دارد چون بازيكنان بازي‌هاي خانگي و خارج از خانه يكي هستند. البته قبول دارم كه در بازي‌هاي خارج از خانه عملكرد خوبي نداشتيم اما اين چيزي نيست كه نشود جبرانش كرد و مي‌بينيد كه از اين به بعد بازي‌هاي خارج از خانه‌مان را هم مي‌بريم.
پرسپوليس در بازي با سايپا و نفت هم كه باخت، حداقل از نظر تماشاگر ميزبان بود!
تماشاگران كه واقعا براي پرسپوليس سنگ تمام گذاشتند و ديديد كه در بازي با نفت ورزشگاه كاملا پر شده بود. ما هم به خاطر آنها از اين به بعد فقط مي‌بريم.
ولي همين تماشاگران بعد از باخت به نفت عليه بازيكنان شعار دادند تا بگويند كه از عملكرد تيم راضي نيستند.
آنها كمي ناراحت و شاكي هستند كه حق هم دارند چون مي‌خواهند تيم‌شان هميشه برنده باشد ولي اگر كمي صبور باشند، ما هم جبران مي‌كنيم.
البته هواداران پرسپوليس نگران دربي هم هستند.
الان كه وقت حرف زدن در مورد دربي نيست. ما بايد در يك بازي خيلي سخت كه كمتر از دربي نيست، فولاد را ببريم و تا بعد از اين بازي درست نيست كه درباره بازي با استقلال حرف بزنيم و ذهن‌مان را درگير كنيم.
وضعيت خودت هم خيلي جالب نيست و از بازي سوم نيمكت‌نشين شدي؛ دليل خاصي دارد؟
دليلش فقط تصميم كادر فني است و من هم نمي‌توانم حرفي بزنم. فقط بايد به بهترين شكل تمرين كنم تا ببينم بالاخره چه مي‌شود.
نيمكت‌نشيني برايت عادي شده يا به نظر خودت هم آنقدر خوب نبودي كه باز فيكس باشي؟
مگر مي‌شود فوتباليستي از نيمكت‌نشيني ناراحت نشود؟ هر بازيكني دوست دارد بازي كند و من هم از بازي نكردن ناراحت مي‌شوم اما اين دليل نمي‌شود كه تيم را به‌هم بريزم و دردسر درست كنم.
اما با آمدن خلعتبري شايد حالاحالاها به تركيب برنگردي!
كسي تعهد نداده كه خلعتبري هميشه فيكس باشد. من هم نگران خودم نيستم چون مي‌دانم دايي قبولم دارد و آنقدر خوب تمرين مي‌كنم تا دوباره به تركيب اصلي برگردم. قبل از دربي دوباره مرا فيكس مي‌بينيد.
گويا تو هم يكي از بازيكناني بودي كه با حضور خلعتبري مخالفت ‌كردي.
چرا بايد اين كار را بكنم؟ من بازيكن كوچك و بي‌تجربه‌اي نيستم و مربي تيم هم نيستم كه بگويم چه كسي بيايد و چه كسي برود. خلعتبري بازيكن خوبي است كه اميدوارم حضورش به تيم كمك كند ولي جاي من را تنگ نمي‌كند و مطمئن باشيد من با حضور او دوباره فيكس مي‌شوم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها