کد خبر: ۱۶۰۹۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۰۶ شهريور ۱۳۹۲
سایت هواداران تیم فوتبال استاندارد لیژ مدعی شد تیم برخن بلژیک به دنبال جذب مهاجم ایرانی این تیم است.

598: تیم فوتبال استاندارد لیژ که تابستان گذشته با قراردادی سه‌ونیم ساله قوچان‌نژاد را از تیم سن‌ترویدن به خدمت گرفت از ماه ژانویه 2013 از این بازیکن در ترکیب تیم خود بهره برده است.

 

قوچان‌نژاد هنوز با استاندارد لیژ قرارداد دارد ولی با تمدید قرارداد بازیکنانی همچون ایموه ازکیل و میکی باتشوایی با این تیم بلژیکی و جذب ایگور دی کامارگو این بازیکن ایرانی فرصت کمتری برای برای بازی کردن پیدا کرده است و همین باعث شده تا زمزمه‌های مبنی بر جدایی این بازیکن به گوش برسد.

 

سایت هواداران استاندارد لیژ بلژیک خبر داد باشگاه آر.اِی.ای.سی مونس هلند که هواداران بلژیکی این تیم را به نام «برخن» می‌شناسند  به دنبال به خدمت گرفتن گوچی است. اگر این اتفاق رخ بدهد این مهاجم ایرانی فرصت بیشتری برای بازی در برخن خواهد یافت که فصل گذشته در لیگ دسته اول بلژیک موسوم به ژوپیلر جایگاه هفتم را به خود اختصاص داد.

 

تیم ملی فوتبال ایران با درخشش قوچان‌نژاد به جام جهانی 2014 صعود کرد و رضا به دنبال این است تا مدت زمان بیشتری بازی کند چون نمی‌خواهد شانس حضور در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی 2014 را از دست بدهد.

 

یان فرانس دی‌سارت، مدیر فنی استاندارد لیژ تمایل دارد که رضا قوچان‌نژاد را در تیمش حفظ کند ولی او ترجیح می‌دهد از این تیم جدا شود و احتمالاً این اتفاق به زودی خواهد افتاد.

 

پیش از این گفته می‌شد تیم‌هایی همچون مخلن لیرس از لیگ ژوپیلر و اف‌سی خرونین و هراکلیس آلملو از لیگ دسته اول هلند موسوم به اردویژه و چند تیم خارجی دیگر خواهان به خدمت گرفتن قوچان‌نژاد هستند. همچنین شایع شد که اوساسونای اسپانیا هم تمایل به جذب این بازیکن 25 ساله دارد.

تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها