کد خبر: ۱۶۰۸۶۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۰۶ شهريور ۱۳۹۲
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، موسسه «روشنا» که به تازگی کار خود را در حوزه سبک زندگی و تولیدات مربوط به آن، به ویژه تولید لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار با طرح‌های ایرانی - اسلامی آغاز کرده است، پایگاهی اینترنتی به عنوان «روشنا» راه‌اندازی کرد.

این سایت که یکی از نخستین سایت‌های تخصصی در رابطه با برند لوازم‌التحریر است، مشتمل بر بخش‌هایی همچون معرفی محصولات روشنا، مراکز توزیع روشنا در سراسر کشور و بخش‌های جنبی دیگر است.

از دیگر امکاناتی که در این سایت وجود دارد، می‌توان به بخش معرفی کاراکترهای خلق شده توسط مرکز روشنا اشاره کرد.

شخصیت‌هایی همچون «پارسا» که پسر بچه‌ای باهوش و پدرش دانشمندی برجسته در زمینه انرژی هسته‌ای است و کشفی جدید در زمینه پزشکی هسته‌ای کرده است که دشمنان در پی ربودن او هستند. اما پارسا به کمک دوستان‌اش، یاسر و میثم در مقابل رئیس بزرگ و هم دستانش می‌ایستند، همچنین شخصیت پروانه‌ها که گروه مخاطب آنها، دختران هستند در رابطه با چند گروه از دختران دانش‌آموزان است که در یک فعالیت گروهی اقدام به انتخاب بهترین زن محله که یک مادر شهید است، می کنند.

از دیگر شخصیت‌هایی که توسط «روشنا» خلق شده، کاراکتر «بچه‌های ایران» است که در رابطه با توانمندی‌های علمی و دستاوردهای بچه‌های ایرانی در طی سال‌های اخیر طراحی و تولید شده است.

سایت «روشنا» دارای قابلیت‌های ویژه‌ای نظیر بخش دریافت کاتولوگ، دریافت طرح‌های روشنا با کیفیت بالا و بخش ویژه‌ای در رابطه با آخرین و مهمترین خبرهای مربوط به حوزه نوشت‌افزار ایرانی - اسلامی است.

علاقمندان به همکاری با این مؤسسه «روشنای زندگی» می‌توانند فهرستی کامل از مراکز نمایندگی‌های روشنا را از این سایت به نشانی www.roshana.com دریافت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها