کد خبر: ۱۶۰۷۷۷
زمان انتشار: ۱۶:۳۰     ۰۵ شهريور ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: هرگز نبايد همدلي همه ارکان فوتبال را فراموش کنيم که با تجربه کي‌روش ما را به جام جهاني برد.

کريم انصاري‌فرد در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرين شرايط تراکتورسازي تبريز اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به وضعيت تيم و مدت‌ زماني که براي هماهنگي تيم نياز داشتيم به نظرم تا به الان بد کار نکرديم.

وي افزود: ما در 6 بازي فقط در دو ديدار در خانه ميزبان بوديم و به نظرم با توجه به اينکه با اصفهاني‌ها نيز رودرو بازي داشتيم عملکرد قابل قبولي داشتيم.

انصاري‌فرد ادامه داد: تراکتورسازي نياز به وقت دارد تا اين روند را ادامه دهيم به نظر ما خيلي زود مي‌توانيم به رده‌هاي بالاي جدول برسيم چون از لحاظ فوتبالي خيلي خوب هستيم و مطمئناً با هماهنگي‌هاي بيشتر بهتر از اين هم مخصوصاً در مقابل هواداران‌مان خواهيم بود.

وي در پاسخ به اين سؤال که برخي‌ها معتقدند تراکتورسازي در زدن گل مشکل دارد، گفت: رقبا تراکتورسازي و بازيکنان را مي‌شناسند و مقابل ما به گل نخوردن بيشتر فکر مي‌کنند اما مشکلي نيست و ان‌شاءالله ما خيلي زود به جمع بالانشينان مي‌پيونديم من خيالم از اين بابت راحت است.

انصاري‌فرد در خصوص وضعيت تيم ملي و لغو اردوي پرتغال نيز گفت: با توجه به اينکه ما خيلي جانانه به جام جهاني رفتيم مي‌توانيم با تيم‌هاي درجه يک فوتبال حتي اروپا بازي کنيم اين موضوع کمي نياز به رايزني دارد.

وي افزود:با توجه به همدلي‌هايي که قبل از رفتن به جام جهاني پيش‌‌ آمد بايد با يک برنامه‌ريزي خوب و همان همدلي به جام جهاني برويم تا بتوانيم حتي به مرحله دوم هم فکر کنيم.

مهاجم تراکتورسازي تأکيد کرد: من نمي‌دانم چرا هنوز باور نکرده‌ايم که به جام جهاني رفته‌ايم مطمئن باشيد کي‌روش اگر برنامه‌اي داده هدفمند است. اميدوارم همه به فدراسيون و کي‌روش کمک کنند تا در جام جهاني از حيثيت فوتبال ايران دفاع کنيم. بالاخره هر تيمي نمي‌تواند راحت به جام جهاني برود و بايد قدر اين موقعيت و تلاشي که براي رفتن به جام جهاني کشيديم را بدانيم ما تيم خوبي هستيم که به نظرم مي‌توانيم در جام جهاني به نتايج خوب فکر کنيم.

انصاري‌فرد در پايان يادآور شد: من هم آرزويم کمک به تيم ملي است و در تراکتور با قدرت کار خودم را دنبال مي‌کنم نمي‌دانم ديده مي‌شوم يا خير اما مي‌خواهم با تمام وجودم براي تراکتورسازي بجنگم تا ابتدا دل هواداران اين تيم را شاد کنم و سپس دوباره در ليست تيم ملي جا بگيرم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها