کد خبر: ۱۶۰۷۶۵
زمان انتشار: ۱۵:۵۲     ۰۵ شهريور ۱۳۹۲
کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: «کیفیت فوتبالیست های ایرانی خیلی با هم متفاوت نیست.»

598؛ بختیار رحمانی درباره شرایط تیم فولاد اظهار داشت: «شرایط ما خوب است و همه بازیکنان دست به دست هم داده اند تا همین روند را ادامه دهند. شرایط ما عالی است و باید همین طور بمانیم.»

 

وی ادامه داد: «گاهی به این فکر می کنم که تیممان کم نیاورد و صدرنشین بماند. در فولاد همه چیز خوب است و ما می توانیم همین طور باقی بمانیم مگر اینکه بازیکنان کم بیا ورند چون یک تیم در طول فصل نوسانات زیادی دارد و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد.»

 

رحمانی افزود: «کیفت فوتبالیست های ایرانی خیلی با هم متفاوت نیست. ما پارسال استقلال را در آزادی بردیم و آنها هم در اهواز ما را شکست دادند. در فوتبال ایران چیزی قابل پیش بینی نیست. ما تیم جوانی داریم و بچه ها واقعا در زمین زحمت می کشند. فولاد شایسته صدرنشینی در لیگ هست.»

 

وی درباره دیدار با پرسپولیس گفت: «کاری به نتایج پرسپولیس ندارم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. همیشه دیدار با استقلال و پرسپولیس سخت بوده است. فولاد از پس بردن پرسپولیس برمی آید و بازیکنان جوان ما باید این موضوع را باور کنند.»

 

رحمانی درخصوص ضربه کاشته هایی که می زند، خاطرنشان کرد: «اگر در آن منطقه خاص روی بازیکن فولاد خطا گرفته شود می توانم چنین ضربه کاشته هایی بزنم اما در 6 هفته اخیر فقط یک بار این فرصت نصیبم شد. اگر بازیکنان پرسپولیس در آن منطقه خطا بدهند یک کاشته خوب هم برای این تیم دارم.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها