کد خبر: ۱۶۰۷۰۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۰۵ شهريور ۱۳۹۲
بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن سورینت گفت: پس از اینکه به استقلال پنالتی دادم عصبی شده بودم.

به گزارش 598،سامان آقازمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست راه‌آهن سورینت در مقابل استقلال، عنوان کرد: استقلال تیم خوب و پرمهره‌ای است البته ما هم بد بازی نکردیم. لحظاتی از بازی دست ما بود اما بازیکنانمان هنوز به خود باوری لازم نرسیده‌اند.

وی ادامه داد: بازیکنان باتجربه‌ای داریم و می‌توانیم رتبه‌های بالای جدول برسیم. کمی حرکتمان کُند شده است. 3 باخت پشت سر هم داشتیم که با یک برد می‌توانیم از این بحران خارج شویم و نتایج را جبران کنیم.

بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن در مورد اخراجش از زمین مسابقه با گرفتن دو کارت زرد، تصریح کرد: در صحنه‌ای که فرهاد مجیدی وارد محوطه جریمه ما شد دو بازیکن جا ماندند و من هم مجبور شدم خود را پرت کنم. مجیدی هم بازیکن باتجربه‌ای است و زرنگی کرد و خود را روی زمین پرت کرد. البته پنالتی که گرفته شد، درست بود و واقعا خطا کردم چاره‌ای جز این نداشتم در لحظه آخر مجیدی صاحب موقعیت صددرصد گل بود و من تصمیم گرفتم با پنالتی این شانس را 50-50 کنم.

آقازمانی در مورد کارت زرد دومش تاکید کرد: پس از اینکه من به استقلال پنالتی دادم عصبی شده بودم من بازی خوبی انجام دادم و انگیزه زیادی هم داشتم اما پس از آن صحنه همه نقش بر آب شد. در صحنه‌ای که کارت دوم را گرفتم آمدم بچرخم یک لحظه خون به مغزم نرسید. دستم بالا آمد و متاسفانه به گونه‌ای شد که توپ به دستم برخورد کرد و داور کارت زرد دوم را به من داد از همه بازیکنان عذرخواهی می‌کنم. من با تجربه‌ای که در مسابقات لیگ دارم نباید چنین حرکتی را می‌کردم و امیدوارم در بازی‌های آینده این مسئله را جبران کنم.

بازیکن راه‌آهن سورینت در مورد اینکه ابراهیم‌زاده در رختکن عصبانی شده بود گفت: ابراهیم‌زاده از نحوه بازی ما ناراحت بود. ما تمریناتی که در طول هفته انجام می‌دهیم با بازی‌هایمان متفاوت است و در زمین بازی نصف آن هم اجرایی نمی‌شود آن هم بخاطر اینکه هنوز بازیکنان به خود باوری لازم نرسیده‌اند. ما گل زیبایی مقابل استقلال به ثمر رساندیم. این تیم هم بهترین تیم ایران است. ابراهیم‌زاده هم در رختکن از عملکردمان ناراحت بود و به من گفت که با این همه تجربه از تو بعید بوده که چنین رفتاری کنید من هم جز پشیمانی حرفی نداشتم.

وی در مورد اینکه آیا او در تمرینات حاضر می‌شود و یا جریمه شده، تاکید کرد: بزرگترین جریمه ما همین شکست بود من در تمرینات حاضر می‌شوم و هیچ مشکلی هم در این زمینه ندارد.

آقازمانی در مورد اینکه بهادر عبدی پس از بازی مقابل استقلال اعلام کرده بود از کسب سهمیه آسیایی دور شده‌اند و باید برای بقا در لیگ تلاش کنند، خاطرنشان کرد: عبدی چند سال است که در راه‌آهن است و در این سال‌ها دائم برای بقا در لیگ تلاش کرده هم‌اکنون نیز استرس سال‌های قبل را دارد، هنوز یک پنجم بازی‌ها برگزار شده است و ما وقت زیادی برای جبران داریم. لیورپول در جام باشگاه‌های اروپا در یک نیمه 3 گل خورد اما توانست همان بازی را پیروز شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها