کد خبر: ۱۶۰۶۰۶
زمان انتشار: ۰۹:۲۱     ۰۵ شهريور ۱۳۹۲
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با بیان اینکه خاطیان فتنه شایسته حضور در دولت نیستند، گفت: باید افرادی در کابینه رای اعتماد بیاورند که علاوه بر حرکت بر روی خط ولایت فقیه، از تعهد و تخصص نیز برخوردار باشند.
اکبر شهبازی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر بحث علم و فناوری بسیار تأکید دارند، گفت: وزیر علوم باید نگاه ویژه‌ای به علم و فناوری داشته باشد، دانشگاه محل دانش و علم است و به همین دلیل اگر نمایندگان مجلس به وزیر سیاسی‌کار رأی بدهند به مشکل برمی‌خوریم.

به گفته وی، سیاسی کاری جایی در دانشگاه ندارد. مسائل و مشکلاتی که در دانشگاه به وجود ‌می‌آید به جامعه نیز سرایت می‌کند، بنابراین باید از ایجاد فضای سیاسی در دانشگاه‌ها جلوگیری کرد.

شهبازی با بیان اینکه کار سیاسی نباید در رأس دانشگاه‌ها قرار بگیرد، عنوان کرد: البته نشاط سیاسی در دانشگاه‌ها لازم است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با بیان اینکه خاطیان فتنه برای حضور در دولت شایسته نیستند، گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر ضربه‌های فتنه، مجلس باید برای رأی اعتماد دقت لازم را داشته باشد زیرا خاطیان فتنه شایستگی حضور در دولت را ندارند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران اضافه کرد: حرکت بر خط ولایت فقیه اصلی‌ترین شرط حضور در کابینه است و باید افرادی که در کابینه رای اعتماد می‌آورند علاوه بر حرکت بر روی خط ولایت فقیه، از تعهد و تخصص نیز برخوردار باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها