کد خبر: ۱۶۰۵۹۳
زمان انتشار: ۰۸:۵۴     ۰۵ شهريور ۱۳۹۲
قائم مقام وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: طبق پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده کارگران و سرمایه‌گذاران ایرانی اخراج شده از امارات مورد حمایت‌های ویژه در استان هرمزگان قرار می‌گیرند.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد راستی دوشنبه‌شب در نشست شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری هرمزگان با بیان اینکه با رایزنی‌های صورت گرفته با استاندار و مسئولان مرتبط هرمزگان در این استان از اخراج‌شدگان از امارات در باب سرمایه‌گذاری‌ها و فرصت‌های شغلی تمام و کمال حمایت می‌شود،‌ اظهار داشت: این آمادگی را داریم که چه در مناطق آزاد و مناطق ویژه زمینه سرمایه‌گذاری آسان را برای اخراج شدگان از امارات فراهم آوریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های شیلاتی در هرمزگان افزود: کارشناسان نروژی طرحی را در باب توسعه ظرفیت‌های شیلاتی و به ویژه پرورش ماهی در قفس در حوزه خلیج فارس تهیه کرده‌اند که در صورت اجرا در هرمزگان می‌توان شاهد تحولی عظیم در این بخش پیرامون اشتغال و تولید بود.

مدیرکل اداره، کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان افزود: صنایع دستی هرمزگان در مرکز و شهرهای بزرگ کشور به دلیل کیفیت، ارزانی و تنوع دارای بیشترین ارزش و مشتری است که در همین راستا باید به این بخش نیز توجهی ویژه معطوف کنیم.

راستی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: از مسئولان دستگاه‌های مختلف انتظار می‌رود با توجه به عزمی که در مردم و نظام برای ایجاد فرصت‌های شغلی وجود دارد، در هر جا که می‌توانند نهایت تلاش خود را به عمل آورند.

وی همچنین در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 16 هزار و 337 فرصت شغلی در استان ایجاد شده که این تعداد برابر با 33.6 درصد از کل تعهد استان در باب ایجاد اشتغال است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها