کد خبر: ۱۶۰۴۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۰۴ شهريور ۱۳۹۲
حسين ماهيني در تهران و در خانه خود ميزبان خلعتبري بود. اين دو در ذوب آهن با هم همبازي بودند.

598؛ داستان بازگشت محمدرضا خلعتبري به ليگ ايران هر روز پيچيده تر از روز قبل مي شود. بعد از تلاش هاي پرسپوليس براي جذب مهاجم عجمان، حالا شنيده مي شود پاي سپاهان هم به اين قصه باز شده و اين احتمال وجود دارد كه خلعت راه خود را به سمت اصفهان كج كند.

 

نكته جالب اما نقش دو دوست صميمي خلعتبري در انتخاب تيم آينده اش است. حسين ماهيني در تهران و در خانه خود ميزبان خلعتبري بود. اين دو در ذوب آهن با هم همبازي بودند. حسين ماهيني در اين چند روز تلاش خود را به خرج داد تا هر طور شده خلعت را راضي به حضور در پرسپوليس كند.

 

حالا و با توجه به خبر تمايل سپاهان براي جذب خلعت، به نظر مي رسد نقش شهاب گردان در اين انتقال پررنگ تر خواهد شد. گردان صميمي ترين دوست فوتبالي خلعتبري است. اين دو در ابومسلم، ذوب آهن ، سپاهان و تيم ملي كنار يكديگر بوده اند و به نظر مي رسد شهاب گردان بتواند خلعت را راضي به حضور در اصفهان كند.

 

اين وسط جدا از رقابت پرسپوليس و سپاهان رقابتي هم بين گردان و ماهيني بوجود آمده. البته رقابتي بين دو دوست كه از قضا آنها هم با هم صميمي هستند. بايد منتظر ماند و ديد ماهيني مخ خلعتبري را مي زند و او را به پرسپوليس مي برد يا اينكه گردان مي تواند در اين رقابت موفق شود؟

سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها