کد خبر: ۱۶۰۳۵۱
زمان انتشار: ۱۰:۲۹     ۰۴ شهريور ۱۳۹۲
محسن هاشمی نمی تواند شهردار تهران شود/
شرایط کلی برای رای آوری مهندس چمران بعنوان رییس شورای شهر بیش از سایرین است.که آنهم برمی گردد به تجربه و منش بالای شخصیتی ایشان که از وی چهره ای فراجناحی مورد قبول هردو گروه شورا ساخته است.

به گزارش 598 به نقل از تسنیم، یک منبع آگاه در شورای شهر تهران به تهران پرس گفت: اخیرا برخی از اعضای اصلاح طلب شورای شهر تهران در مصاحبه هایی خبر از قطعیت انتخاب محسن هاشمی با کسب 20 رای از 31 به عنوان شهردار تهران داده اند و تنها هدف آنان از انتشار اینگونه اخبار به راه انداختن نوعی جنگ رسانه ای است ؛ چراکه این گروه در نهایت تنها می توانند 14 رای را همراه خود سازند.

وی گفت: محسن هاشمی  در انتخابات شورای شهر رد صلاحیت شده بود و علی القاعده نمی تواند شهردار شود چون کسی که در شورا رد شده است در شهرداری تهران که مقامش اولی تر از یک عضو شورای شهر است قانونا نمی تواند مدیریت کند.

این منبع آگاه افزود:با توجه به جلساتی که تاکنون بین اصولگرایان و یا جلسات عمومی اعضای شورای چهارم برگزار شده رای اکثریت یعنی بالای 15 رای برای شهرداری قالیباف است و محسن هاشمی که این روزها زیاد مطرح می شود 8 تا10 رای دارد. حتی خود اصلاح طلبان شورا هم می دانند که محسن هاشمی قادر به کسب رای شورای شهر برای شهرداری تهران نیست. البته هنوز مشخص نیست که چرا مرتب نام وی را مطرح می کنند.

وی گفت:این احتمال نیز وجود دارد با توجه به سوابق سیاسی کاری برخی اصلاح طلبان شورا،محسن هاشمی بعنوان گزینه ای مطرح شده که ضربه گیر گزینه اصلی اصلاح طلبان باشد و شاید اصلاح طلبان گزینه دیگری مانند عارف و یا شخص دیگری را بعنوان گزینه شهرداری تهران معرفی کنند که البته درآن صورت نیز با احتساب کل رای اصلاح طلبان رایی فراتر از 12-13 رای نخواهند داشت.

وی همچنین افزود: شرایط کلی برای رای آوری مهندس چمران بعنوان رییس شورای شهر بیش از سایرین است.که آنهم برمی گردد به تجربه و منش بالای شخصیتی ایشان که از وی چهره ای فراجناحی مورد قبول هردو گروه شورا ساخته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۸ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۲
۷
۱۰
لطفا سایت 598 کم چرت و پرت بنویس اصولگرای افراطی هستی خواهی دید کی شهردار میشه و رئیس شورا شهر کم جنگ روانی بنداز راه حالمون رو بهم زدی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها