کد خبر: ۱۶۰۲۲۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۵     ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
سردار عراقی:
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: با اشراف کامل اطلاعاتی و داشتن نیروهای مسلح قدرتمند، از آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه تهدید نظامی برخورداریم و هر تهدیدی علیه کشورمان را به شدت پاسخ می‌‌دهیم.

به گزارش 598 به نقل از روابط عمومی کل سپاه، سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه همایش بصیرتی فرماندهان و مسئولین نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش بصیرت افزایی و افزایش آمادگی معنوی فرماندهان و مسئولین نیرو در راستای تقویت آمادگی نظامی است.

وی افزود: نیروی زمینی سپاه به همراه سایر یگانهای نیروهای مسلح همواره آمادگی خود را حفظ کرده است و امروز نیروی زمینی سپاه از توانایی و آمادگی رزمی بالا برخوردار است و روحیه کارکنان در سطح عالی قرار دارد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه آمادگی سپاه را برای پاسخگویی به تهدیدات، کامل ارزیابی کرد و گفت: اگر تهدیدی باشد نیروهای مسلح مقتدر کشور پاسخگو خواهند بود و نیروی زمینی سپاه برای مقابله با هر تهدیدی از آمادگی بسیار کامل برخوردار است.

عراقی تاکید کرد: دشمنان ما هر کدام در باتلاقی از مشکلات گیر کرده‌اند و ما با اشراف کامل اطلاعاتی و داشتن نیروهای مسلح قدرتمند، از آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه تهدید نظامی برخورداریم و هر تهدیدی علیه کشورمان را به شدت پاسخ می‌ دهیم.

گفتنی است همایش بصیرتی فرماندهان و مسئولین نیروی زمینی سپاه به مدت 3 روز در مشهد مقدس برگزار می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها