کد خبر: ۱۶۰۱۸۵
زمان انتشار: ۱۵:۳۳     ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
پرسپولیس شاید به خاطر باخت مقابل تیم نفت تهران دوباره وارد حاشيه هاي سه سال گذشته اش شود و اين وظيفه دايي را دو چندان خواهد کرد.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بازی پرسپولیس و نفت تهران برای هواداران سرخ پوشان بسیار حساس بود تا آنجا که تمام هواداران به استادیوم تختی آمده بودند تا بعد از 100 هفته تیمشان را در صدر جدول ببینند اتفاقی که می شود گفت برای هواداران پرسپولیس به آرزو تبدیل شده است. در تیم مقابل هم یحیی گل محمدی دنبال این بود که ثابت کند مربی بود است که در پرسپولیس خوب کار کرده است مربی که حتی زمانی که گل نفت تهران در دقیقه 93 رقم خورد شادی نکرد و روی نیمکت نشسته بود.

**شعارهای بی غیرت بی غیرت این بار در تختی

شعارهایی که این روزها برای پرسپولیس تکراری شده است در این دو سه سال اخیر برای بازیکنان، مربیان و مدیر عامل های زیادی سر داده شده است این بار باز هم گریبان بازیکنان این تیم را گرفت.

بازیکنانی که شاید اگر یک بار دیگر فیلم بازی خود را مقابل نفت تهران ببینند باورشان شود که این پرسپولیسی است که چندی که قبل از شروع لیگ کارشناسان پیش بینی کرده بودند کار سختی در لیگ برتر امسال دارد. اینکه با توجه به بازیکنان جوانی که جذب شده اند و نداشتن یک هافبک خلاق همه نگران خط حمله این تیم بودند، به واقعیت تبدیل شده است خط هافبک پرسپولیس آن کارایی لازم را ندارد و خوب مهاجمان این تیم را تغذیه نمی کنند.

سید صالحی که فصل قبل آمار گلزنی خوبی داشت در حال حاضر حتی یک موقعیت صد درصد نداشت. البته شاید نقطه قوت پرسپولیس در خط دفاع بوده است اما تا اینجا نشان داده اند که خط دفاعی  این تیم هم مشکلاتی زیادی دارد. دفاع راست پرسپولیس حسین ماهینی، پاس های اشتباه در خط دفاعی و ... با زهم لطمه بزرگی به تیم و هواداران وارد کرد.

اتفاقی که در جام حذفی هم برای ماهینی افتاد و شاید هواداران پرسپولیس دل پری از ماهینی دارند. غلامرضا رضایی نتوانست آن کارایی لازم را داشته باشد تا نشان بدهد این بازیکن آن انگیزه لازم برای جنگیدن در زمین را ندارد. خبری از آن استارت های سریع و نفوذ به قلب دفاع های حریف نبود و تمام اینها باعث شد تا هواداران شعار تکراری بی غیرت بی غیرت سر دهند. شعارهایی که در فینال جام حذفی هم از جانب آنها شنیده شده بود.

**کمبود مهاجم در پرسپولیس

یکی از انتقادات بی شماری که در فصل نقل و انتقالات به علی دایی شد، جذب نکردن یک مهاجم نوک و از دست دادن کریم انصاری فرد و محمد قاضی در پرسپولیس بود. اتفاقی که پیش از شروع لیگ هواداران نگران این موضوع بودن و حالا باید گفت حق با تماشاگران بوده است.

پرسپولیس با کمبود مهاجم روبرو است. نوروزی و غلامرضا رضایی نتوانستند انتظاراتکادر فني را برآورده کنند و تنها مهاجمی که تا حدودی به پرسپولیس کمک کرد پیام صادقیان بود که یا تکنیک خود تا حدودی مهاجمان پرسپولیس را تغذیه می کند و خودش هم به خط حمله اضافه می شود.
 
تمام این موارد مدیر این باشگاه را به تکاپو وا داشته است تا هر چند زودتر خلعتبری را جذب کنند تا شاید با سرعت او و پاس های دقیقش تا حدودی مشکلات خط حمله را حل کنند.
 
باید منتظر ماند و دید سرنوشت پرسپولیس به کجا کشیده خواهد شد آیا سرنوشت علی دایی هم مثل استيلي،دنيزلي،  گل محمدی و مانوئل ژوزه خواهد شد تا سومین مربی ناکام در پرسپولیس لقب بگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها