کد خبر: ۱۶۰۱۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
هافبک تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: هميشه به استقلال گل زدم و يک گل براي اين تيم کنار گذاشتم.

عادل کلاه‌کج در گفت وگو با فارس در مورد شکست استقلال خوزستان در دربي اين شهر مقابل فولاد گفت: ما در هر مسابقه نسبت به ديدار قبلي خود بهتر بازي مي‌کنيم. فوتبال تيم‌هاي ديگر را ديديم و بازي خودمان را هم مي‌بينيم. يک سري اشتباهات نفري داريم که بايد آن را حل کنيم.

وي افزود: شما بازي‌هاي قبلي ما را ببينيد مي‌توانستيم نتيجه بگيريم شايد من را محروم کنند اما حرفم را مي‌زنم. چند وقت است ترکي، فغاني و مظفري‌زاده را فقط از تلويزيون مي‌بينيم چرا اين داوران نبايد براي ما قضاوت کنند؟ نمي‌گويم اشتباهات از قصد است اما اينکه هر بازي دچار چنين مشکلي شويم درست نيست. در بازي با ملوان اگر پنالتي ما را مي‌گرفتند شرايط بازي عوض مي‌شد. در اين مسابقه قبل از گل دوم ميلاد ميداودي خطا نکرد بلکه مهدي نوري بازيکن آنها توپ را با دست گرفت که همان صحنه منجر به گل شد.

کلاه‌کج در مورد اينکه ويسي به داوري اعتراض داشت خاطرنشان کرد: اگر صحنه را ببينيد متوجه مي‌شويد بازيکن فولاد نشست و توپ را با دست گرفت. بازيکنان ما در حال اعتراض بودند يک مرتبه بازي را شروع کردند و پس از آن خطاي ديگري گرفته شد که منجر به ثمر رسيدن گل دوم فولاد شد. در کل اگر توپ‌هاي ما گل مي‌شد مي‌توانستيم برنده شويم هر تيمي نمي‌تواند آنقدر فولاد را تحت فشار و سختي بگذارد. آنها تيم همشهري ما هستند و به خوبي از توانايي‌شان آگاهي داريم. با وجود اينکه ما 10 نفره بوديم و گاهي حريف بيشتر توپ را در اختيار داشت اما موقعيت‌هاي ما بيشتر و بهتر بود و مي‌توانستيم برنده باشيم.

هافبک استقلال خوزستان در مورد ديدار اين هفته تيمش مقابل آبي‌پوشان گفت: استقلال تيم پرمهره‌اي است که کادر فني قوي و باهوشي دارد پس از قبول سه شکست در اين ديدار محکوم به پيروزي هستيم اين بازي براي ما حکم فينال جام حذفي را دارد حتي نبايد به تساوي برسيم. با توجه به اينکه در خانه بازي مي‌کنيم و حمايت هواداران را داريم انشاءالله سه امتياز را مي‌گيريم و به هواداران تقديم مي‌کنيم.

کلاه‌کج در مورد اينکه به استقلال خوب گل مي‌زند و آيا براي اين تيم يک گل کنار گذاشته است، اظهار داشت: با فولاد، صبا و پرسپوليس به استقلال گل زدم و نمايش خوبي مقابل اين تيم داشتم. نمي‌خواهم کري بخوانم اما در هر ليگ معمولا بازي‌هاي خوبم را مقابل استقلال انجام دادم. اگر موقعيتي پيش آمد به اين تيم گل مي‌زنم و يک گل برايشان کنار گذاشتم.

وي در پايان در مورد طلبش از پرسپوليس گفت: طلب من زياد نيست چند بار با محمد رويانيان تماس گرفتم که او جواب من را نداده است. مي‌دانم سر مديرعامل پرسپوليس شلوغ است. طلب من چيزي نيست و مي‌توانم از آن بگذرم اما چون حقم است مي‌خواهم آن را بگيرم. همانطور که قبلا و حالا به برخي‌ها خيلي پول دادند که در آن حد هم نبودند بايد پولم را بگيرم. چيزي هم در دست ندارم و فقط حرف رويانيان برايم مدرک است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها