کد خبر: ۱۶۰۱۶۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
بازيکن ايراني تيم آنگل‌هولم سوئد از شرايط مطلوبش بعد از تصادف هفته گذشته خبر داد.

اميد نظري که در برخي از بازي‌‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 براي کشورمان بازي کرد هفته گذشته به همراه تعدادي از همبازيانش دچار سانحه تصادف شد.

اين بازيکن در همين ارتباط و همچنين شرايطش در ليگ دسته دوم سوئد گفت‌وگويي را با فارس انجام داد که در زير مي‌خوانيد:

بعد از تصادفي که داشتي اکنون شرايط تو چطور است؟

من چند روز قبل با دوستانم وقتي مي‌خواستيم از تمرين به خانه برويم تصادف کرديم و اين موضوع برايمان بسيار ناراحت کننده بود. ابتدا وضعيت خوبي نداشتيم و دو سه روزي را در خانه استراحت کرديم ولي الان خوب هستم و مي‌توانم بازي کنم حتي ديروز هم در مسابقات ليگ دسته دو سوئد براي تيمم بازي کردم.

يعني به طور کامل آماده شدي؟

آماده هستم، ديروز هم بازي داشتيم و بازي کردم.

 اين شانس را داريد به ليگ برتر صعود کنيد؟

الان هشتم هستيم کمي سخت است تا به دسته اول صعود کنيم ولي عزم خودمان را جزم کرده‌ايم تا به اين مهم دست يابيم طي هفته‌هاي اخير بازي‌هاي خوبي را انجام مي‌دهيم و حالا بايد ببينيم چه مي‌شود من هم شرايط خوبي دارم و تلاش مي‌کنم به تيمم در راه صعود به ليگ برتر کمک کنم.

 تيم ملي چند روز ديگر اردويي را در پرتغال برگزار خواهد کرد آيا مربيان تيم ملي براي حضور در اين اردو با تو صحبتي کرده‌اند.

نه اصلا صحبتي نکرده‌اند نمي‌دانم چه مي‌شود.

اگر دعوت شوي به اردوي پرتغال مي‌آيي؟

بله، اول دعوت شوم و اگر اين اتفاق بيفتد خوشحال مي‌شوم و مي‌آيم.

تيم ملي‌ام به جام جهاني 2014 صعود کرد در چند مسابقه از مقدماتي و جام جهاني خود تو کنار ملي‌پوشان بودي در اين ارتباط صحبت کن به هرحال آرزوي هر بازيکني است که در جام جهاني بازي کند.

بله درست است خيلي خوشحال شدم که به جام جهاني صعود کرديم. انشاءالله و اميدوارم که انتخاب بشوم تا دوباره به اردوي تيم ملي بيايم دفعه قبل دعوت نشدم ولي تلاشم را انجام مي‌دهم و فکر مي‌کنم بتوانم انتخاب شوم.

 حضور در جام جهاني برايت خيلي مهم است؟

بله بازيکنان معروف دنياي فوتبال در جام جهاني هستند و اگر انتخاب بشوم تا همراه تيم ملي در جام جهاني باشم و آنجا براي تيم ملي بازي کنم برايم خيلي خوب خواهد بود چرا که مي‌توانم توانايي‌‌هاي خودم را به مردم کشورم ايران و علاقمندان به فوتبال در جهان نشان بدهم.

  دوست داري تيم ملي با چه تيم‌هاي قدرتمندي در جام جهاني بازي کند؟

برزيل و اسپانيا تيم‌هاي خوبي هستند بازي با آنها فرصت خيلي خوبي است تا بتوانيم توانايي‌هاي خودمان را برابر بزرگترين تيم‌ها و بازيکنان دنيا نشان دهيم.

 به هرحال جام جهاني فرصتي است که خودتان را نشان دهيد و حتي از لحاظ باشگاهي به تيم‌هاي بزرگتري بپيونديد.

بله، فقط بايد خوب بازي کنم و اميدوارم که يک تيم بهتر پيدا بکنم ولي براي رسيدن به اين هدف فقط بايد در جام جهاني خوب بازي کنم تا شرايط حضور در تيم‌هاي بهتر و بزرگتر برايم مهيا شود.

 وضعيت برادرت امين چطور است؟

امين اين فصل به يک تيمي رفته به نام آشوريسکا. آنجا بازي مي‌کند و البته دوباره براي يک فصل با مالمو بازخواهد گشت.

 با ملي‌پوشان در تماس هستي؟

نه، با هيچ کدام در تماس نيستم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها