کد خبر: ۱۶۰۱۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
اگر ديديد برخي از تركيب اصلي بيرون رفتند يا حتي در ليست هجده نفر قرار نگرفتند چندان تعجب نكنيد.

598؛ امير قلعه‌نويي در تمرين تيمش بازيكنان را به باد انتقاد گرفت. بازي نه چندان قابل قبول آبي‌ها در شبي كه بيش از 90 هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادي آمده بودند بيش از همه امير قلعه‌نويي را ناراحت كرد.

 

اگر چه غالب كارشناسان از اين نتيجه ابراز رضايت كردند و پيروزي يك گله آبي‌ها را اندوخته نسبتا خوبي براي بازي برگشت دانستند و امير نيز در نشست خبري پس از بازي چندان ناراحتي‌اش را رسانه‌اي نكرد و با گفتن اينكه برهاني بايد بهتر كار مي‌كرد يا حيف شد مجيدي آن موقعيت را گل نكرد به غائله خاتمه داد اما پس از آن امير قلعه‌نويي در تمرين استقلال با جملات انتقاد آميزش بازيكنان را بمباران كرد!

 

امير كه به شدت از اجرا نشدن دستورات تاكتيكي ناراحت بود بعد از اينكه بازيكنان را دور خودش جمع كرد گفت: «اين فوتبال بود كه بازي كرديد؟ نه، مي‌خواهم بدانم اين فوتبال بود كه براي 90 هزار تماشاگر بازي كرديد؟»

 

امير منتظر شنيدن پاسخ بود. البته كسي جرات نمي‌كرد پاسخ بدهد. مگر مي‌شود در آن فضاي سنگين كسي بتواند پاسخي بدهد. با چشم‌هاي غضبناكش به چشم‌هاي بازيكنان خيره شده بود و بعد از مكثي ادامه داد: «بعضي‌ها در اين تيم فقط 20 متر زبان دارند. فقط ادعا دارند. وقتي بيرون مي‌نشينند مي‌گويند چرا بيرونيم اما وقتي وارد زمين مي‌شوند هيچ كاري انجام نمي‌دهند.»

 

امير فيلم بازي را هم ساعاتي قبل ديده بود. براي همين با توپ پر وارد آن جلسه سرپايي شد و بازيكنان را با آگاهي بيشتر مورد انتقاد خود قرار داد. انتقاد امير قلعه‌نويي از بازيكنان استقلال به احتمال زياد در بازي با راه‌آهن خودش را نشان خواهد داد.

 

اگر ديديد برخي از تركيب اصلي بيرون رفتند يا حتي در ليست هجده نفر قرار نگرفتند چندان تعجب نكنيد. امير قلعه‌نويي آنقدر از نحوه بازي شاگردانش ناراحت هست كه در بازي با راه‌آهن تركيب متفاوتي را وارد ميدان كند.

 

البته ناراحتي قلعه‌نويي را به پاي نارضايتي از نتيجه‌اي كه رقم خورد نگذاريد. او نگران بازي برگشت استقلال مقابل بوريرام است. امير نگران است كه مبادا موقعيتي كه امروز نصيبش شده را به سادگي از دست بدهد. او اگر قهرمان آسيا بشود در كنار رايكوف و پورحيدري قرار خواهد گرفت. افتخاري كه نصيب هر مربي نشده است.

ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها