کد خبر: ۱۶۰۱۰۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
قائم مقام باشگاه راه‌آهن سورینت گفت: «گزارشگر شبکه سه توهین بدی به مسئولان باشگاه‌ها و ورزشگاه تختی کرد.»

598؛ کاظم امانی در خصوص برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت در ورزشگاه تختی، عنوان کرد: «‌ما سال گذشته با توجه به اینکه حق برخی از تیم‌های تهرانی اجحاف می‌شد به دنبال این بودیم که از حق میزبانی‌شان استفاده کنند.»

 

وی ادامه داد: «دو تیم مطرح پایتخت، یعنی استقلال و پرسپولیس در حالی که باید نصف مسابقات را میزبان باشند، با توجه به اینکه مقابل تیم‌های تهرانی نیز میهمان بودن برای‌شان مثل میزبانی است، از بازی‌های بیشتری به عنوان میزبان بهره می‌بردند. ما با دلایل محکم خود در آستانه بازی با پرسپولیس تلاش کردیم که میزبانی را از آن خود کنیم. سال گذشته این استارت را زدیم و خوشبختانه امسال این امر عملی شد و حق به حق‌دار رسید.»

 

قائم مقام باشگاه راه‌آهن یادآور شد: «کسانی که اعلام می‌کردند پارکینگ ورزشگاه و سکوها جوابگوی هواداران نیست، دیدند که چنین امری رخ نداد و 15 هزار نفر به ورزشگاه رفتند. شرایط عادلانه‌ای ایجاد شد و در همین شرایط برابر است که تیم‌ها اندوخته‌های خود را در زمین پیاده می‌کنند و نتیجه عادلانه‌تر شکل می‌گیرد. البته ورزشگاه تختی نارسایی‌هایی هم دارد اما شاید پس از آزادی یکی از بهترین‌ ورزشگاه‌های ایران باشد. مذاکراتی را با مسئولان ورزشگاه انجام دادیم و آنها درباره برطرف کردن مشکلات ورزشگاه از جمله اسکوربرد و جایگاه خبرنگاران قول داده‌اند که بهتر شود.»

 

امانی با اشاره به گزارشگر بازی (علیرضا علیفر) که در ابتدا اعلام کرد "زمانی که ما هواپیما داریم چرا باید از گاری استفاده کنیم"، یادآور شد: «گزارشگر شبکه سه تشبیه بسیار بدی در ابتدای گزارشش انجام داد و توهین شدیدی به مسئولان ورزشگاه تختی و همچنین باشگاه‌هایی که این ورزشگاه را اجاره می‌کنند، انجام داد. البته از او غیر از این حرف انتظار نمی‌رفت، ‌او قصد داشت بین پرسپولیسی‌ها خودشیرینی و خود را عزیز کند. او اگر خیلی مدعی است ورزشگاه‌های شهرستان‌ها را هم ببیند، وی مقایسه بدی را انجام داد و حرکت زشتی بود و مسئولین صدا و سیما یک عذرخواهی بدهکار هستند، زیرا او الفاظ بدی را به کار برد.»

 

قائم مقام باشگاه راه‌آهن در خصوص برگزاری بازی تیم استقلال و راه‌آهن گفت: «مسئولان استقلال هیچ درخواستی به ما نداده بودند، ماجدی اعلام کرده که ما درخواستی به راه‌آهن فرستادیم اما اگر اینگونه بوده مدیرعامل باشگاه باید به مدیرعامل ما نامه می‌نوشت، در مورد بازی هم اگر دیدار ما پیش از بازی استقلال در لیگ قهرمان آسیا بود، می‌توانستیم به این تیم کمک کنیم اما زمانی که پس از بازی در آسیا با ما روبرو می‌شوند مطرح کردن این مسائل منطقی به نظر نمی‌رسد.»

 

وی ادامه داد: «به هر حال ما بازی سختی مقابل استقلال داریم، البته استقلالی‌ها هم بازی دشواری را مقابل ما دارند، زیرا بازیکنان ما مقابل تیم‌های بزرگ با انگیزه ظاهر می‌شوند. تلاش می‌کنیم که سه امتیاز بازی را کسب کنیم.»

فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها